Iš tiesų, galėtų pasirodyti, kad įmonės lengvai apsieitų ir be verslo dovanų – jos netgi sutaupytų. Tačiau kai kalbame apie verslo dovanas, svarbu nepamiršti vieno niuanso.

„Verslo dovanos – tai būdas užmegzti emocinį ryšį su darbuotoju ar verslo partneriu, juk ne veltui sakoma, kad dovanos stiprina draugystę“, – teigia dovanų idėjų ir pakavimo platformos „Rebox“ įkūrėjas bei renginių paslaugų grupės „ReKūrai“ vadovas Aurimas Kamantauskas.

Jis priduria manantis, jog verslo dovanos turėtų būti išskirtinės ir tokios, kurios darbuotojams ar verslo partneriams dovanotų emociją.

A. Kamantausko iniciatyva buvo atlikta ir minėtoji įmonių apklausa, kurioje dalyvavo 50 šalyje veikiančių įmonių. Įvertinęs apklausos rezultatus, pašnekovas atskleidė, kokį biudžetą įmonės šįmet ruošiasi skirti verslo dovanoms, kodėl lietuviai taip mėgsta valgomas dovanas ir ko, be pačios dovanos, įmonės turėtų nepamirši.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją