„Belief“ firmos gėrimus ypač pamėgę pradinių klasių mokyklinukai. Kad iš esmės tai tas pats kas kava, supranta kai kurie, bet ne visi. Deja, tenka pastebėti, kad tėvai ne visada domisi, ką vartoja jų vaikai. Tačiau kai kurie mokiniai nuo paties ryto atrodo pervargę, akivaizdžiai neišsimiegoję. Nors neįmanoma užtikrintai pasakyti, kad tai „Belief“ ar kurios nors kitos firmos energinio gėrimo vartojimo rezultatas, matant, kaip masiškai tie birzgalai geriami mokykloje, atrodo visai tikėtina, kad vakarais, sėdėdami prie kompiuterių, vaikai gurkšnoja „Belief“ produkciją, na, o tada, savaime aišku, nesugeba užmigti“, – pasakoja Talino Harku rajono mokykloje dirbanti pradinių klasių mokytoja Ave (pavardė redakcijai žinoma).
Kad „Belief“ gėrimų reklama gali suklaidinti, patvirtino ir mokyklinio amžiaus vaiką auginanti Karin (pavardė redakcijai žinoma).