Kaip skelbia tarptautinė organizacija World Bank, šiuo metu beveik 50 procentų pasaulio darbo rinkos užima laisvai samdomi darbuotojai, o ateityje, prognozuojama, šis skaičius tik dar labiau augs.

Tačiau panašu, jog apie darbo santykius, o tiksliau – jų metu kylančias problemas, kalbėti reikia jau dabar. Mat minėtose socialinių tinklų platformose matyti ne tik laisvai samdomų darbuotojų pasiūlymai, bet ir nusivylusių klientų atsiliepimai.

Šįkart Delfi domisi, ką daryti, kad dėl paslaugos ar prekės į freelancerį kreipęsi klientai neliktų apgauti, ką klientams būtina padaryti dar prieš sukertant rankomis su laisvai samdomais darbuotojais, ir kaip elgtis tokiu atveju, jei pažadais apipylęs freelanceris dingo ir su pinigais, ir su gerokai vėluojančia atlikti užduotimi. Į šiuos ir kitus klausimus atsako teisininkė Evelina Stankevičienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją