Nepaisant to, visuomenė, panašu, vis dar nesupranta, kokia pavojinga ir purvina yra interneto erdvė, ir kiek daug ten melo. Kalbame ne tik apie sukčiavimą ir įvairiausias aferas – juodoji socialinių tinklų rinka auga ir vis labiau klesti. Ir ne, tai ne prekyba organais, ginklais ar narkotikais. Tai sekėjų, komentarų, patiktukų ir paskyrų iliuzijos pardavimas.

Pirkinių krepšelyje – sekėjai ir reakcijos

Sekėjų ir reakcijų pirkimas suteikia naują prasmę puikiai žinomam posakiui „fake it till you make it“ arba apsimetinėk tol, kol pavyks iš tikrųjų. Toks sekėjų įgijimo būdas populiarus visuose socialiniuose tinkluose („Facebook“, „YouTube“, „Instagram“„Twitter“ ir t.t.). Likimo ironija – skirtas jis apgaulės būdu pelnyti pasitikėjimą. Tai praktikuoja ne tik pavieniai asmenys, bet netgi ir gerbiami prekių ženklai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją