Šio straipsnio herojai – socialinio turinio kūrėjai Inidė Jasnauskaitė ir Osvaldas Jonaitis. Pora gyvenime ir darbuose.

Kaip pasakoja patys pašnekovai, anksčiau jie vertėsi prekyba ir sako manę, kad ateityje arba toliau tęs tai, ką pradėję, arba sukurs ką nors savo. Tačiau Lietuvoje įsisiūbavus influencerių ir turinio kūrėjų erai, pašnekovų planai dalinai pasikeitė.

Vienos kelionės Paryžiuje metu Inidė išbandė, ką reiškia būti turinio kūrėja, o grįžusi į Lietuvą suprato – jai tokia veikla patiko. Neilgai trukus prie Inidės prisijungė ir Osvaldas, o šiandien jie abu rūpinasi Inidės „Instagram“ paskyra, turinčia 115 tūkst. sekėjų.

Su Inide ir Osvaldu kalbamės apie tai, kaip yra sukuriamas reklaminis turinys, ką turinio kūrėjams reiškia (arba nereiškia) didėjantis sekėjų skaičius ir kodėl darbą „Instagrame“ pašnekovai vadina finansiškai stabiliu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją