Su lietuviško kapitalo įmonės, įsitvirtinusios Baltijos šalyse ir įkėlusios koją į Lenkiją, vadovu J. Šablinsku interviu cikle „Kava su vadovu“ kalbamės apie pokyčius siuntų pristatymo rinkoje, situaciją Kinijoje ir vis didesnę naudą verslams nešančią „fullfilment“ paslaugą.
– Ekonomistai jau prasitaria apie matomą vartojimo lėtėjimą šalyje. Ar jūs per siuntas taip pat jau jaučiate šią tendenciją?
- Jei žiūrėtume į siuntų skaičių, tai tiesioginio mažėjimo nematome. Sakyčiau, netgi gauname skirtingus signalus: kai šnekame su e. prekyboje dirbančiais klientais, jie sako, kad jaučia kritimą, bet kai žiūrime į mūsų sandėlius, kur atliekame „e-fullfilmento“ paslaugas, ten kritimo nematome. Verslas verslui sektorius juda įprastai toliau, todėl tiesioginio kritimo dar nematome.