Kiekviena sėkmės istorija neapsieina be skaudžių pamokų. Klaidos verslininkus užgrūdina, sustiprina, verčia veikti kitaip. Maisto papildų verslo „Žalioji dėžutė” kūrėjams Vitalijui Krivencovui ir jo seseriai Agnei Gedminaitei Miškinienei teko permąstyti daugelį savo veiklos aspektų, kai jų veiklą atsidūrė valstybės institucijų akiratyje.

Paini teisinė aplinka, vienas netinkamas žodis, netiksliai pavartoti terminai užtraukė valstybinių institucijų rūstybę ir baudas. Todėl sumanūs verslininkai savo rinkodaros strategiją ėmė formuoti visiškai kitaip. Naujas požiūris į verslo viešinimą pasiteisino, „Žalioji dėžutė” Lietuvos rinkoje sėkmingai veikia ir yra atpažįstama jau penkerius metus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją