Šiais laikais naujienų portalai auditorijai pritraukti naudojasi socialiniais tinklais. Pastarieji pasitarnauja dėl galimybės parodyti turinį didesniam vartotojų ratui, o kartu su juo ir padidinti portalo skaitytojų srautą. Tačiau ar iš socialinių tinklų atėję skaitytojai parodo tikrąjį portalo skaitomumą? Ir kaip tokius portalų rodiklius turėtų vertinti reklamos verslas? Į šiuos ir kitus klausimus laidoje „Verslo požiūris" atsakė „Delfi" marketingo vadovas Justinas Jautžemis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją