Ne tik sumažėjęs krovinių kiekis kelia galvos skausmą transporto sektoriaus atstovams. Anot P. Drižo, sektorius susiduria su sistemine transformacija ir sunku suprasti, kas laukia ateityje.
Vienas iš iššūkių yra Žaliasis kursas, kai įvairios valstybės skirtingai traktuoja ES reikalavimus ir tai naudoja savo rinkos apsaugai. Lietuva remia dujinių vilkikų įsigijimus, o Vokietija šį kurą pradėjo riboti. Vien dėlto to šios šalies pervažiavimas vilkikui gali pabrangti 200 eurų. Be to, nėra atsakymo, į kurią kuro rūšį investuoti ir kas ateityje bus prioritetas.
„Verslo požiūrio“ pokalbis su P. Drižu apie minėtus iššūkius, vairuotojų iš trečiųjų šalių integraciją ir kas gali laukti sektoriaus ateityje.