Transporto įmonės sako, kad nesupranta kur link einame. Apie tai laidoje „Verslo požiūris“ kalbamės su Povilu Drižu, Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso generaliniu sekretoriumi.

„Migracijos politika labai aktuali mums ir paskutinį pusmetį mes nelabai suprantame, kas vyksta. Suskaičiavome, kad nuo 2022 m., kai buvo gana dideli pakeitimai įstatyme „Dėl užsieniečių teisinės padėties“, dar buvo 5 ar 6 didelės iniciatyvos keisti imigracijos procedūras. Transportas per paskutinius 10-15 metų užaugo taip, kad vidaus darbo rinkos ištekliais užtikrinti mūsų poreikius neįmanoma. Vien vairuotojais dirba apie 80 tūkst. žmonių, o kelių transporte apie 130 tūkst. žmonių. Bendras šalies dirbančiųjų skaičius 1,3 mln. Norim ar nenorim, mums reikia atsigręžti į kitas šalis ir iš ten pritraukti žmonių“, – sako P. Drižas ir pabrėžia, kad Lenkijoje vien vairuotojais dirba 200 tūkst. baltarusių. Apie rinkos liberalizavimą kalba ir Vokietija. Pas mus baltarusių 42 tūkst. Po jų antroje vietoje, iki karo, buvo ukrainiečiai, ir jie išvyko ginti savo šalies.

Lietuviai pradėjo žvalgytis į Centrinę Aziją, nors įdarbinti buvo sudėtinga. Tačiau imigracinė politika vis griežtinama.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)