„Instagram“ – socialinės žiniasklaidos platforma, kurioje dėl nuolat augančio sekėjų skaičiaus žmonės per vieną naktį gali tapti garsenybėmis arba įtvirtinti savo prekės ženklą.
Ilgainiui tokie žmonės ir verslai pradedami vadinti „socialinės žiniasklaidos influenceriais“ arba tiesiog „influenceriais“. Dabar, kai dėl savo aprėpties, funkcijų ir dalijimosi galimybių „Instagram“ tapo vienu populiariausių socialinės žiniasklaidos tinklų pasaulyje, šis terminas įgyja naują prasmę.
Visi toliau pristatomi „Instagram“ influenceriai siūlo įkvėpimą verslui ir parodo, kaip šioje platformoje galima kurti ir vystyti savo prekės ženklą, rašo „ Digital Marketing Institute“..
Apžvelgsime šiuos influencerius:
Gary Vaynerchuk
Zach King
Addison Rae
Huda Kattan / „Huda Beauty“
Khaby Lame
Socialinės žiniasklaidos influenceris: kas tai?
Socialinės žiniasklaidos influenceris – asmuo, pripažintas tam tikros industrijos autoritetu, turintis prieigą prie didžiulės auditorijos ir galintis įtikinti kitus veikti pagal savo rekomendacijas. Tiesą sakant, influencerių rinkodara sparčiai tampa būtinu kiekvienos kompanijos arsenalo įrankiu.
Influenceriai turi būdų ir autentiškumo nuolat pritraukti lankytojų srautus, jie gali motyvuoti kitus plėsti savo socialinę aprėptį. Influenceriu gali tapti bet kas – nuo tinklaraštininko iki įžymybės ar antreprenerio; svarbiausia tinkamai pasinaudoti niša ir įgyti autoritetą.
Kadangi „Instagram“ turinys lengvai įsisavinamas per vaizdus ar trumpus vaizdo įrašus, jis skatina žmones kuo daugiau dalytis tarpusavyje, o tai padeda prekių ženklams pasinaudoti istorijų pasakojimu per funkciją „Stories“, šitaip pagerinant savo tikslinės auditorijos pasiekiamumą. Palaikydami ryšius su savo specifinės nišos influenceriais, būsite labiau pastebimi „Instagram“.
Influencerių pasiekiama auditorija neapsiriboja vien jų faktiniais sekėjais. Jie gali užmegzti ryšį ir su sekėjų sekėjais, pasidalijusiais jų turiniu. Taigi populiariausi socialinės žiniasklaidos influenceriai dalyvauja daugybėje remiamų pranešimų ir kūrybiškų įrašų „Reels“, leidžiančių jiems gauti užmokestį už tai, kuo jie dalijasi „Instagram“.
Per pastaruosius metus „Instagram“ smarkiai padaugėjo prekių ženklų remiamų influencerių pranešimų.
Nors jam ant kulnų lipa „TikTok“, 87 proc. pirmaujančių prekių ženklų „Instagram“ vis dar laiko efektyviausia socialinių influencerių rinkodaros priemone, praneša „eMarketer“.
Jei norite tapti sėkmingu rinkodaros specialistu ir socialinės žiniasklaidos ekspertu, štai devyni vardai, kuriuos turėtumėte sekti „Instagram“.
1. Gary Vaynerchuk
48 metų verslininkas, knygų autorius ir motyvacinis pranešėjas, dar žinomas kaip „Gary Vee“, yra gerbiamas tiek tarp „kūdikių bumo“ kartos žmonių, tiek tarp „tūkstantmečio vaikų“, tiek tarp „Gen Z“ atstovų.
10,1 mln. „Instagram“ sekėjų (skaičius vis didėja) turintis Gary Vee yra žinomas dėl savo praktiškų patarimų, kaip auginti verslą, užsitikrinti asmeninę sėkmę, finansinį stabilumą ir gyventi visavertį gyvenimą.
Gary Vee nuolat skelbia įtaigius vaizdo įrašus ir ryžtingus memus, kuriuose pristato praktiškai pritaikomus patarimus. Tai – šio influencerio autentiškumo receptas.
Patarimas: norint tapti populiariu „Instagram“ influenceriu, svarbiausia būti autentišku. Taigi nuo pat pradžių turėtumėte susikurti unikalų asmeninį prekės ženklo balsą ir likti jam ištikimi. Būkite nuoseklūs atsirinkdami, ką ir kaip publikuoti – ir visada siekite pasiūlyti vertę, užuot brukdami produktą. Tik taip laimėsite socialinės žiniasklaidos kovos lauke.
2. Zach King
Dar viena interneto asmenybė, iliuzionistas ir kino kūrėjas Zachas Kingas išgarsėjo savo vlogais ir vaizdo įrašais. Savo pozityviomis istorijomis ir „stebuklingais“ vaizdo įrašais, priverčiančiais žmones nusišypsoti, jis jau užkariavo daugiau nei 29,3 mln. sekėjų.
Zachas Kingas dažnai skelbia spontaniškus ir komiškus vaizdo įrašus bei kitokį pramoginį turinį. Vis nuostabesni „Instagramo“ žvaigždės įrašai (įskaitant neseniai sukurtą iliuziją, kurioje sudalyvavo ne kas kitas, o pats Edas Sheeranas) ir toliau žavi esamus gerbėjus bei pritraukia būrius naujų.
Patarimas: Zachas Kingas dominuoja spontaniško turinio kūrime. Žmonės savo kanale nori matyti lengvą ir linksmą turinį. Pamėginkite retkarčiais pasidalinti su jūsų produktu susijusiais memais ar citatomis, atskleisiančiais linksmąją jūsų ir jūsų verslo pusę.
3. Addison Rae
Tiems, kas kada nors yra svajoję tapti internetine asmenybe, kuriai pasiūlomas sandoris su televizija, Addison Rae – moteris, kurios pėdomis iš tiesų verta sekti. Vos pasirodę „TikTok“ jos lūpų sinchronizavimo įrašai sukėlė tikrą audrą, ir ši sėkmė – kartu su 35,9 mln. sekėjų „Instagram“, besidominčių grožio priemonėms skirtais įrašais – padėjo jai laimėti „Netflix“ šou ir išleisti debiutinį singlą.
Išpopuliarėjusi 2021 m. ir tapusi viena žymiausių influencerių, Addison Rae sudalyvavo daugybėje trumpų projektų, įskaitant UFC vedėjos rolę ir pasirodymą 2023 m. siaubo filme „Padėkos diena“.
Addison draugystė su Kourtney Kardashian (dar viena „Instagram“ žvaigžde) padėjo jai dar labiau išpopuliarėti: „Instagram“ ji vis dar turi įtakingą sekėjų ratą.
Patarimas: Addison Rae sėkmės paslaptis – skelbti turinį, kuris patinka jai pačiai ir kuriam kurti ji turi talentą. Apsvarstykite savo stipriąsias puses, kad išsiaiškintumėte, koks turinys tinka jūsų prekės ženklo asmenybei, ir kurkite tai atspindinčius įrašus.
4. Huda Kattan / „Huda Beauty“
Iš Oklahomos kilusi makiažo ekspertė – viena įtakingiausių grožio žinovių pasaulyje, plačiai besireiškianti socialinėje žiniasklaidoje. Pradėjusi kaip tinklaraštininkė, ji transformavo savo „Instagram“ puslapį @hudabeauty ir makiažo pamokomis pritraukė 54,1 mln. sekėjų.
Jei dirbate makiažo ir grožio sektoriuje, „Instagram“ yra ideali vieta reklamuoti savo prekės ženklą. Šiaip ar taip, grožis iš esmės siejamas su išvaizda, o „Instagram“ yra labai vizualus. Pažvelkite į „Glossier“, kosmetikos prekių ženklą, kuris naudoja „Instagram“ kaip pagrindinį socialinės žiniasklaidos kanalą ir sėkmingai žaidžia su vartotojų kuriamu turiniu. Rihannos „Fenty Beauty“ linija, siekianti pasiūlyti makiažą „visiems odos atspalviams“, turi 10,8 mln. sekėjų „Instagram“, o jos įkūrėja tapo milijardiere.
Hudos raktas į sėkmę – makiažo gudrybių demonstravimas, tendencijų kūrimas, dalijimasis apžvalgomis ir grožio patarimai.
Sukūrusi makiažo liniją ir paskatinusi jos augimą, Huda susidūrė su sunkumais, ieškodama krypties savo prekės ženklo vystymui. Dabar, būdama įtakinga influencere, ji vadovauja kompanijai „Huda Beauty“ ir organizuoja ją pagal savo asmenines vertybes.
Jos „Instagram“ profilyje gausu vaizdo įrašų, kuriuose rodomos makiažo gudrybės, produktų priedai, mados patarimai ir kt.
Patarimas: „Instagram“ labai populiarūs mokomieji vaizdo įrašai ir apžvalgos, todėl labai tikėtina, kad sekėjai jais aktyviai dalysis. Pagalvokite, ar šis formatas galėtų tikti jums arba jūsų prekės ženklui, kad sudomintumėte ir augintumėte savo „Instagram“ sekėjų bazę.
5. Khaby Lame
„Instagram“ influencerių sąrašuose pirmauja senegaliečių kilmės italas, kadaise darbavęsis fabrike. Dėl koronaviruso pandemijos netekęs darbo Khaby Lame iš pradžių ėmė skelbti originalų turinį „TikTok“. Savo balsą jis atrado „Instagram“: čia jis pritraukė 79,7 mln. sekėjų, kurių skaičius vis auga.
Kokia gi jo sėkmės paslaptis? Khaby kuria vaizdo įrašus, kuriuose matome jo linksmas veido išraiškas ir sarkastiškas reakcijas! Garsiausiame vaizdo įraše rodomas įmantrus banano lupimo peiliu metodas, o paskui jis paprasčiausiai nulupa žievę pirštais.
2023 m. internete pasklido nepagrįsti gandai apie šio influencerio mirtį, platinant netikrus vaizdo įrašus ir suklastotus straipsnius. Tačiau gera žinia ta, jog Khaby tebėra gyvas ir sveikas. Neįtikėtina, tačiau šie keistoki gandai tik padidino jo „Instagram“ sekėjų skaičių.
Patarimas: Khaby sėkmės raktas – jo autentiškumas. Gal jam ir trūksta kai kurių įžymiausių „Instagram“ influencerių produkto vertės, tačiau šį trūkumą su kaupu kompensuoja jo asmenybė ir sąmojis.
6. Taylor Swift
Taylor Swift, vienos ikoniškiausių pasaulio popmuzikos žvaigždžių, pristatinėti turbūt nereikia. Tačiau ne visi žino, jog Taylor – ne tik rekordininkė, pelniusi galybę „Grammy“ apdovanojimų ir apskritai geniali muzikantė, bet, maža to, ir geniali rinkodarininkė.
Apie Taylor rinkodaros meistriškumą ir milžinišką jos įtaką socialinei žiniasklaidai liudija 283 mln. su viršum jos „Instagram“ sekėjų. Neseniai žvaigždės pasirodymas „Super Bowl“ rungtynėse, kur ji sirgo už savo vaikiną Travisą Kelce’ą, sukėlė tikrą audrą socialinėje žiniasklaidoje, o įspūdingas vizualinis žvaigždės stilius nuolat stebina jos „Instagram“ gerbėjus.
Patarimas: susikūrę išskirtinį vizualinį stilių, kuris taptų jūsų prekės ženklo sinonimu, pritrauksite daugiau sekėjų ir iškart atkreipsite žmonių dėmesį. Imkite pavyzdį iš Taylor: skelbdami patrauklų reklaminį ir smagų asmeninį turinį, raskite pusiausvyrą, kuri padėtų išsiskirti iš bendro socialinės žiniasklaidos triukšmo.
7. Kylie Jenner
Kylie Jenner, turinti net 400 mln. sekėjų, yra tapusi įtakinga influencere.“Instagram“ įrašuose ji demonstruoja savo kaip modelio ir salonų liūtės statusą bei pristato savo makiažo imperiją. Ji taip pat uždirba daug pinigų iš remiamų įrašų, o kadaise tapo daugiausiai simpatijų pelniusio „Instagram“ pranešimo autore! Šiame garbingame socialinės žiniasklaidos influencerių sąraše tai tikrai nėra mažas pasiekimas!
Remiantis „Hopper HQ“ sudarytu „Instagram“ turtuolių sąrašu, Jenner už vieną remiamą „Instagram“ įrašą uždirba apie 1,8 mln. dolerių, taigi ji yra viena iš brangiausių „Instagram“ influencerių.
O kad jos ir taip milžiniškas profilis taptų dar aktyviau sekamas, neseniai paaiškėjo, jog Jenner oficialiai susitikinėja su aktoriumi Timothee Chalamet.
Patarimas: Jenner reklamuoja savo grožio produktų liniją ir nuolat pristato naujausius makiažo rinkinius. Jūsų verslui taip pat gali būti naudinga parodyti žmones, kuriančius, naudojančius arba demonstruojančius jūsų produktus.
8. Selena Gomez
Ilgus metus Gomez buvo labiausiai sekama „Instagram“ asmenybe, kol jos neužgožė tokios žvaigždės kaip „The Rock“ ir Cristiano Ronaldo. Daugiau nei 449 mln. sekėjų turinti dainininkė ir aktorė dažnai naudojasi savo socialiniais profiliais labdaringiems tikslams, pavyzdžiui, skelbdama iniciatyvas prieš prekybą žmonėmis, už moterų teises ir vaikų apsaugą nuo smurto.
Be to, Gomez skelbia daug asmeninių nuotraukų ir vaizdo įrašų, kurie jai leidžia bendrauti su didžiule gerbėjų minia.
2015 m. superžvaigždei buvo diagnozuota vilkligė, o 2017 m. persodintas inkstas – šią istoriją Selena drąsiai dokumentavo savo „Instagram“ puslapyje. Atsigavusi po sveikatos problemų Selena sukūrė kosmetikos imperiją „Rare Beauty“ – prekės ženklą, kurį ji svarsto parduoti už įspūdingą 2 mlrd. dolerių sumą.
Patarimas: norint tapti socialinės žiniasklaidos influenceriu, būtų ne pro šalį jau būti žinomu, tačiau Gomez įrodo, jog norint kažko pasiekti „Instagram“, svarbiausia nebijoti asmeniškumų ir atvirai bendrauti su savo sekėjais.
9. Cristiano Ronaldo
Socialinėje žiniasklaidoje nėra žinomesnio influencerio nei „Juventus“ futbolo megažvaigždė ir penkiskart „Auksinio kamuolio“ laimėtojas. Ronaldo užima pirmąją vietą brangiausiai apmokamų „Instagram“ influencerių sąraše: jis gauna 3,23 mln. dolerių už kiekvieną remiamą įrašą.
625 mln. jo sekėjų kviečiami susipažinti su šiais įrašais, įskaitant mokamas partnerystes, pradedant „Nike“ ir baigiant jo paties apatinių drabužių linija. Jis taip pat dalijasi rungtynių ir treniruočių įrašais, vaizdais iš aikštelės bei šeimos nuotraukomis. Kad ir kur Ronaldo beeitų, pasaulis neabejotinai seks iš paskos.
Patarimas: vienas iš Ronaldo būdingų dalykų yra tai, kad jis dažnai skelbia pranešimus. Savo gerbėjus jis skatina nuolat sekti jo skelbiamą turinį, reguliariai dalindamasis savo gyvenimo trupiniais. Skatinkite sekėjų susidomėjimą, nuolat skelbdami pranešimus ir neatsilikdami nuo naujausių rinkodaros tendencijų.