Kokią vertę organizacijai kuria vidiniai renginiai?

Renginių organizavimo įmonės „Correctus“ kūrybos vadovė Katerina Lapienė dalinasi, kad sėkmingi vidiniai renginiai yra ne tik pramoga, bet ir vertė organizacijai. „Renginiai padeda stiprinti ryšius tarp organizacijos ir jos darbuotojų, kuria šiltus santykius tarp kolegų, buria bendruomenę, suteikia žmonėms naujų patirčių“, – teigia K. Lapienė.

Susiję straipsniai

Svarbiausia, kad renginių formatas atitiktų įmonės kultūrą ir darbuotojų poreikius, visi organizacijos nariai jaustųsi komfortiškai, o renginys džiugintų. Pasak K. Lapienės, tai galima pasiekti įvairiais keliais, ir vienas iš daugybės būdų – darbuotojų įtraukimas per kūrybiškumo realizavimą. Puikus pavyzdys galėtų būti neseniai vykusi žaidimų kūrimo įmonės „Nordcurrent“ šventė, kur darbuotojai pristatė 14 savo sukurtų trumpo metro filmų, įkvėptų populiarių serialų. „Būtent šiam klientui puikiai tiko darbuotojus įtraukiantis formatas, galimybė realizuoti savo kūrybiškumą, įgyti naujų patirčių ir smagiai paleisti laiką su komanda“, – pasakoja „Correctus“ kūrybos vadovė.

„Nordcurrent“ korporatyvinių reikalų vadovė Olga Vojtkevičienė priduria, kad filmų kūrimas nebuvo tiesiog smagi pramoga. „Filmai atspindėjo įmonės vertybes, pažymėjo svarbiausius metų įvykius bei suteikė progą padėkoti vienas kitam už pastangas“, – teigia vadovė. Ji įsitikinusi, kad tokia veikla ne tik stiprina tarpusavio ryšius, bet ir padeda darbuotojams geriau suvokti savo indėlį į bendrus įmonės rezultatus.

Darbuotojų įsitraukimo į renginių kūrimą svarbą paliudija ir kitos organizacijos. Pavyzdžiui, „Hollister Lietuva“ komanda, turinti ilgametę patirtį organizuojant vidinius renginius, pastebi, kad darbuotojai ypač vertina galimybę patys tapti programos dalimi. „Kolegos dalyvauja aktyviau, kai jaučiasi renginio kūrėjais. Tokie renginiai ne tik motyvuoja, bet ir skatina glaudesnį bendradarbiavimą“, – pažymi įmonės komunikacijos vadovė Greta Varaniūtė.

Ji priduria, kad darbuotojai labai vertina ir renginio išskirtinumą. „Žmonės visuomet pastebi tai, kas originalu. Įdomi tema, tinkamai parinkta lokacija, įtraukianti programa – visa tai kuria nepamirštamą patirtį ir, žinoma, renginio sėkmę“, – sako G. Varaniūtė.

Ar renginiai darbuotojams būtini kiekvienai įmonei?

Ekspertai sutaria, kad vidiniai renginiai yra itin efektyvus įrankis, padedantis stiprinti organizacijos ir darbuotojų ryšį, burti bendruomenę bei puoselėti įmonių vertybes. Vis dėlto renginių būtinybė priklauso nuo organizacijos pobūdžio ir tikslų.

„Jeigu įmonei svarbus ilgalaikis santykis su darbuotojais, bendrų vertybių kūrimas ir motyvacijos stiprinimas, renginiai tampa nepamainoma priemone“, – patikina „Correctus“ kūrybos vadovė K. Lapienė.

„Hollister Lietuva“ komunikacijos vadovė atkreipia dėmesį, jog labai svarbu, kad renginiuose darbuotojai jaustųsi patogiai, būtų atliepti jų poreikiai. „Jei komanda tikisi sporto žaidynių, bet jiems bus pasiūlytas koncertas kamerinėje aplinkoje – sėkmės nebus“, – dalinasi G. Varaniūtė.

Būdai įtraukti darbuotojus

Įmonių vadovams visada jautrų iššūkį – kaip padaryti, kad darbuotojai norėtų dalyvauti vidiniuose renginiuose – gali padėti išspręsti kelios priemonės. Anot „Correctus“ kūrybos vadovės, be jau minėtųjų – aktualios temos ir programos, įdomios lokacijos, atlikėjų parinkimo, svarbi yra aiški ir kūrybiška komunikacija. Būtina sužadinti smalsumą, sukelti pozityvią laukimo emociją.

Žmonės vertina savo asmeninį laiką, juos vilioja didžiulė pramogų ir laisvalaikio pasiūla, tad suburti į įmonės renginį didžiąją dalį kolektyvo tampa vis sunkiau. Ir visgi yra vienas receptas, užtikrinantis gausų komandos dalyvavimą organizacijos renginiuose. „Žmonių apsisprendimą lemia jų patirtis. Jei ankstesnis renginys buvo sėkmingas, pasiekėme „wow“ efektą, sukūrėme pozityvią emociją, dalyviai dėkoja, džiaugiasi, puikiai atsiliepia, žinome, kad savo darbą padarėme gerai ir registracija į kitus renginius muš rekordus“, – sako K. Lapienė.

G. Varaniūtė pastebi, kad svarbiausia unikalumas ir renginio pritaikymas auditorijai: „Nereikia bijoti pasiūlyti darbuotojams netikėtų sprendimų. Pavyzdžiui, kartą organizavome dainavimo ir šokių pamokas, per kurias darbuotojai ruošėsi pasirodymams. Atrodytų, keistas pasirinkimas sveikatos priežiūros produktus gaminančiai įmonei, tačiau darbuotojai entuziastingai įsitraukė, dalyvavo ir ilgai dalijosi įspūdžiais. Unikalios patirtys kuria geriausius prisiminimus ir užkrečia kitus“, – neabejoja „Hollister Lietuva“ komunikacijos vadovė.

Vidiniai įmonių renginiai tampa vis svarbesni kuriant tarpusavio ryšius ir stiprinant organizacijų kultūrą. „Tokie projektai skatina bendradarbiavimą, leidžia geriau pažinti vieni kitus ir suartina komandą neformalioje aplinkoje“, – apibendrina „Nordcurrent“ korporatyvinių reikalų vadovė O. Vojtkevičienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)
Rekomenduojame
Pažymėti
Dalintis
Nuomonės