Siekiant atliepti šį poreikį, „Tesonet“ verslo akseleratoriaus produktų klientų aptarnavimo centras „CyberCare“ ketina įdarbinti virš pusšimčio naujų kolegų. Kaip pabrėžia bendrovės vadovė, šis laikotarpis – puiki proga pradėti karjerą technologijų srityje.

Grįžus iš vasaros atostogų turbūt retas susimąsto apie kalėdines dovanas, tačiau produktus individualiems naudotojams siūlantys verslai jau intensyviai ruošiasi vienam intensyviausių pardavimų periodų – juodojo penktadienio nuolaidoms ir pasiūlymams, kurie žymi kalėdinių apsipirkimų sezono pradžią. Pasak „CyberCare“ generalinės direktorės Inos Bielskės, šis laikotarpis – itin intensyvus ne tik produktus parduodantiems verslams, bet ir juos aptarnaujančioms įmonėms.

„Juodojo penktadienio išpardavimų metu pardavimų srautai išauga dešimtimis, o tai reiškia ir daugiau klientų užklausų, pagalbos prašymų bei grąžinimų. Būtent dėl šios priežasties klientų aptarnavimo komandos turi dirbti dar intensyviau, kad patenkintų visus klientų poreikius. Todėl išaugusiems srautais pradedame ruoštis jau dabar ir karjeros galimybes atveriame naujiems kolegoms“, – sako I. Bielskė.

Centro vadovės teigimu, darbas įmonėje – puiki galimybė pirmuosius karjeros žingsnius žengiantiems darbuotojams.

„Teikdami klientų aptarnavimo paslaugas siūlome lankstų darbo grafiką. Tai itin vertinga galimybė studentams, kadangi darbas yra derinamas su studijų tvarkaraščiu. Tokiu būdu studentai tuo pačiu metu gali ne tik gilinti teorines žinias, bet ir kaupti vertingą praktinę patirtį technologijų sektoriuje dirbant su visu pasauliu“, – tvirtina I. Bielskė.

Šiuo metu „CyberCare“ ieško šių darbuotojų:

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (anglų k.) – Vilniuje arba Kaune

Pozicijos naudos

  • Įvadiniai mokymai, mentorystės programos, savo srities ekspertų palaikymas;

  • Galima derinti studijas ir darbą – lankstus darbo grafikas pasirinktoje dieninėje, vakarinėje arba naktinėje pamainoje, 32 arba 40 val. per savaitę.

  • Hibridinis darbo modelis;

  • Darbas su tarptautiniais, pasaulinio lygio produktais, kaip „NordVPN“, „Surfshark“, „Saily“ ir kt.

  • Naudos sveikatai (privatus sveikatos draudimas, treniruotės internetu arba nemokamoje sporto salėje biure visą parą, psichinės sveikatos gerinimo programos ir kt.).

  • Papildomas laisvas laikas poilsiui, jubiliejams ar ypatingoms gyvenimo akimirkoms švęsti skirtos premijos, įmonės renginiai, darbostogos, nuolaidos viešajam transportui ir kitos naudos.

  • 1041–1562 EUR/mėn. bruto darbo užmokestis (atlyginimo peržiūros vyksta du kartus per metus).

Pozicijos pobūdis

  • Rūpinsiesi pasaulinių technologijų įmonių klientais – bendrausi anglų k. ir teiksi klientų aptarnavimo paslaugas „chat“ žinutėmis ir el. paštu.

  • Spręsi su programine įranga susijusias problemas ir teiksi duomenis bei atsiliepimus apie programinės įrangos trūkumus produktų kūrėjams;

  • Spręsi užklausas, susijusias su apmokėjimais ar kitais klientams kylančiais nesklandumais;

  • Bendradarbiausi su technologijų įmonių specialistais, įgysi žinių apie IT pasaulį ir technologijų įmonių produktus;

  • Kursi pozityvias klientų patirtis.

Reikalavimai:

  • Anglų k. mokėjimas;

  • Orientacija „Windows“ ir „MacOS“ sistemose;

  • Noras dirbti su klientais, teikti kokybišką techninę pagalbą bei gebėjimas dirbti su keliomis užklausomis vienu metu;

  • Noras nesustoti mokytis, gebėjimas prisitaikyti prie naujos programinės įrangos ir sistemų;

  • Orientacija į geriausią klientų patirtį priimant sprendimus;

  • Galimybė nepertraukiamai dalyvauti įvadiniuose mokymuose 7 darbo dienas (nuo 9 iki 17 val.);

  • Galimybė dirbti Vilniaus arba Kauno ofise.

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (prancūzų ir vokiečių k.) – Vilniuje arba Kaune

Pozicijos naudos

  • Pozicijos naudos

  • Įvadiniai mokymai, mentorystės programos, savo srities ekspertų palaikymas;

  • Galima derinti studijas ir darbą – lankstus darbo grafikas pasirinktoje dieninėje, vakarinėje arba naktinėje pamainoje, 32 arba 40 val. per savaitę.

  • Hibridinis darbo modelis;

  • Darbas su tarptautiniais, pasaulinio lygio produktais, kaip „NordVPN“, „Surfshark“, „Saily“ ir kt.

  • Naudos sveikatai (privatus sveikatos draudimas, treniruotės internetu arba nemokamoje sporto salėje biure visą parą, psichinės sveikatos gerinimo programos ir kt.).

  • Papildomas laisvas laikas poilsiui, jubiliejams ar ypatingoms gyvenimo akimirkoms švęsti skirtos premijos, įmonės renginiai, darbostogos, nuolaidos viešajam transportui ir kitos naudos.

  • 1370-1650 EUR/mėn. bruto darbo užmokestis (atlyginimo peržiūros vyksta du kartus per metus).

Pozicijos pobūdis

  • Rūpinsiesi pasaulinių technologijų įmonių klientais – bendrausi anglų k. ir teiksi klientų aptarnavimo paslaugas „chat“ žinutėmis ir el. paštu.

  • Spręsi su programine įranga susijusias problemas ir teiksi duomenis bei atsiliepimus apie programinės įrangos trūkumus produktų kūrėjams;

  • Spręsi užklausas, susijusias su apmokėjimais ar kitais klientams kylančiais nesklandumais;

  • Bendradarbiausi su technologijų įmonių specialistais, įgysi žinių apie IT pasaulį ir technologijų įmonių produktus;

  • Kursi pozityvias klientų patirtis.

Reikalavimai:

  • Anglų k. mokėjimas;

  • Orientacija „Windows“ ir „MacOS“ sistemose;

  • Noras dirbti su klientais, teikti kokybišką techninę pagalbą bei gebėjimas dirbti su keliomis užklausomis vienu metu;

  • Noras nesustoti mokytis, gebėjimas prisitaikyti prie naujos programinės įrangos ir sistemų;

  • Orientacija į geriausią klientų patirtį priimant sprendimus;

  • Galimybė nepertraukiamai dalyvauti įvadiniuose mokymuose 7 darbo dienas (nuo 9 iki 17 val.);

  • Galimybė dirbti Vilniaus arba Kauno ofise.

Senior Data Engineer – Vilniuje

Darbo pobūdis

  • Vadovausi duomenų sprendimų architektūriniam projektavimui ir įgyvendinimui;

  • Bendradarbiausi su įvairių sričių komandomis, kad suprastumei verslo poreikius ir priimtumei duomenimis pagrįstus sprendimus;

  • Vadovausi duomenų inžinieriams, dalinsiesi techninėmis žiniomis ir gerosiomis praktikomis;

  • Kursi ir prižiūrėsi sudėtingas SQL duomenų bazes, duomenų saugyklas;

  • Prižiūrėsi duomenų įtraukimo procesus, kad duomenys būtų įkeliami tiksliai ir laiku;

  • Nustatysi tobulintinas duomenų ekosistemos sritis ir įgyvensi sprendimus.

Reikalavimai

  • 3–5 metų „API“ analizės ir „Python“ programavimo kalbos patirtis.

  • „Spark“, „Pandas“, „Polars“ ar kitų duomenų apdorojimo bibliotekų supratimas.

  • Duomenų architektūrų kūrimo ir palaikymo patirtis.

  • DBT įrankio naudojimo įgūdžiai. DBT užduočių kūrimas, priežiūra ir koordinavimas naudojant „Apache Airflow“.

  • Geros reliacinių duomenų bazių valdymo sistemų (RDBMS) žinios, turint patirties MySQL/MariaDB ir duomenų saugyklų sprendimuose, pavyzdžiui, Google BigQuery.

Ką siūlo įmonė:

4400–6940 EUR/mėn bruto darbo užmokestis (esame atviri diskusijoms dėl darbo užmokesčio, atsižvelgiant į jūsų įgūdžius ir kompetencijas).

  • Hibridinis darbo modelis, biurai Vilniuje ir Kaune, galimybė dirbti keliauti po pasaulį,

  • Naudos sveikatai (privatus sveikatos draudimas, treniruotės internetu arba nemokamoje sporto salėje biure visą parą, psichinės sveikatos gerinimo programos ir kt.).

  • Biuro privilegijos (pilnai aprūpintos virtuvės, užkandžiai, gėrimai, gyvūnams draugiški biurai).

  • Papildomas laisvas laikas poilsiui, jubiliejams ar ypatingoms gyvenimo akimirkoms švęsti skirtos premijos, įmonės renginiai, darbostogos, nuolaidos viešajam transportui ir kitos naudos.

  • Mokymai – vidiniai ir išoriniai renginiai, internetiniai mokymai, konferencijos, 20 darbo valandų per mėnesį IT studijoms „Turing College“, knygos.