Parduoti savo prekes JAV nori ir lietuviai – ir ne tik nori, bet ir parduoda. L. Klimavičius yra įmonės „Point One International“ partneris. Kompanija užsiima keturiomis skirtingomis verslo veiklos kryptimis, viena iš jų – užsienio, tarp kurių ir Lietuva, prekės ženklų atvedimas į JAV rinką.

Į JAV verslininkas atsikraustė, kai buvo vos 16 metų pagal mainų programą vidurinėje mokykloje, vėliau nusprendė toliau mokytis čia, kurti verslą. Vyras pasakoja, kad pastaruosius 20 metų jo žmona įtikinėjo, kad šeima turėtų grįžti į Lietuvą. Kaune vyras atidarė savo biurą, būtent šis biuras iš visų globalių užaugo stipriausiai, tad porą vasarų praleidęs gimtojoje šalyje vyras nusprendė grįžti visam laikui su šeima.

Interviu cikle „Kava su vadovu“ su L. Klimavičiumi pasikalbėjome apie didelius prekybos taisyklių skirtumus JAV, kokie lietuviški prekių ženklai jau įsitvirtino šioje didelėje rinkoje, kiek skiriasi mokesčiai verslui už Atlanto, ir mūsų šalyje, kur Lietuva lenkia Ameriką ir kokio požiūrio versle lietuviai galėtų pasimokyti iš amerikiečių. Taip pat L. Klimavičius patarė, ką ir kaip daryti, norint be didelių investicijų patekti į JAV rinką.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)