V. Verikas įmonei vadovauja tik nuo birželio, anksčiau „Omniva LT“ dirbęs finansų vadovu naujas pareigas perėmė iš buvusio vadovo Simono Bielskio. Kartu kolegos su reikšmingiausiais strateginiais objektais dirbo kelerius metus, tad interviu V. Verikas pasakojo apie prieš pandemiją įgytą pranašumą prieš konkurentus, dabartinę aršią kokurencinę aplinką, vartotojų įpročius ir tai, kaip pavyksta pritraukti darbuotojus dirbti kurjeriais.

„Omniva LT“ labai reikiamu laiku, prieš pandemiją, nusprendė išplėsti paštomatų tinklą – tarsi nujausdama, kas pasaulio laukia. Ką reiškė šiuos keletą metų dirbti, kai buvo toks didelis augimas?

Ta didžiulė augimo banga iš vienos pusės yra labai smagu, iš kitos – didžiuliai iššūkiai. Per tą laką organizacijos darbuotojų kiekis išaugo kartais – nuo darbuotojų, kurie dirba rūšiavimo, skirstymo, pristatymo srityse iki tų, kurie dirba administracijoje. Kalbant būtent apie administracinį personalą didelis iššūkis buvo vadovų, pardavėjų kompetencijų ugdymas ir jų augimas. Tiesiog reikėjo persiorientuoti į tą staigų augimą. Tai viskas vyko taip, tarsi žiūrint filmą pagreitintum jį iki 1.25 karto.

Tas augimas sustojo ir nebėra toks pats. Dabar konkurencinė kova yra ypač didelė. Mes tikėjome šituo verslu, investavome daug pinigų ir turėjome didelį pranašumą dėl to, kad pirmi tai pradėjome.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)