„Accor“ yra viena didžiausių pasaulyje viešbučių grupių, valdanti su 5400 viešbučių visame pasaulyje. Įmonė veikia dviem modeliais – arba franšizės principu, kai dalijasi savo veiklos patirmi, duoda patarimų, arba administruoja viešbučius ir tokiu atveju yra atsakingi už kasdienę veiklą ir glaudžiau bendrauja su savininkais.

Cikle „Kava su vadovu“ – pokalbis su K. Slawinska apie tai, kaip pasikeitė turizmo sektorius Baltijos šalyse, kas padėtų Lietuvai būti patrauklesne turistams ir kokie pokyčiai viešbučių sektoriuje laukia netrukus.

- Baltijos šalyse valdote 17 viešbučių. Kokiais principais dirbate šiame regione?

– Regione esame lyderiai pagal viešbučių skaičių. Daugiausia viešbučių yra Lietuvoje. Prekių ženklai įvairūs: nuo ekonomiškų, tokių kaip „ibis“, iki prabangių, pavyzdžiui, „Pullman“ ar „Swissotel“. Iš viso - daugiau nei 2000 kambarių.

Šiuo metu Baltijos šalyse prisijungiame jau egzistuojančius viešbučius, kurie ieško naujos tapatybės. Vienas iš pavyzdžių Lietuvoje – viešbutis „Vanagupė“ Palangoje. Nuo kitų metų jis veiks naudodamas prekių ženklą „Mercure“ ir vadinsis „Mercure Palanga“. Neseniai Estijoje prisijungėme tris viešbučius. Tą pačią dieną. Padvigubinome Estijoje turimų viešbučių skaičių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją