Bendrovės prisijungė prie kampanijos, kurią inicijavo milijardierius rizikos draudimo fondo valdytojas Chrisas Hohnas, reikalaujantis iš įmonių tobulinti savo informavimo apie emisijas praktikas bei klimato strategijas.
Vasario viduryje „Glencore“ pranešė, kad akcininkai turės galimybę balsuoti dėl įmonės klimato politikos iniciatyvų per balandį numatytą metinį visuotinį susirinkimą. „Rio Tinto“ informavo apie bendrovės planus per metinį 2022 metų susirinkimą pateikti balsavimui su klimatu susijusios finansinės informacijos atskleidimo darbo grupės (TCFD) ataskaitas.
„Unilever Plc.“ ir „Royal Dutch Shell Plc.“ yra vienos iš įmonių, kurios prisijungė prie Ch. Hohno įsipareigojimų kampanijos „Say on Climate“, kurią pernai lapkritį pradėjo jo labdaros organizacija „Children’s Investment Fund Foundation“. Labdaros organizacija teigė planuojanti 2022 metais oficialiai pateikti akcininkų sprendimus „šimtams didžiųjų pasaulio bendrovių“, taip siekdama paspausti jas imtis veiksmų dėl klimato kaitos.