Anot Lietuvos pašto operacijų direktoriaus Kastyčio Valantino, ekspertai prognozuoja, kad vien tik Lietuvoje e. prekybos apimtys iki 2025 m. išaugs 18 proc., Didžiojoje Britanijoje 13 proc., Vokietijoje 11 proc.

„Prekių gabenimas į visą pasaulį neabejotinai yra itin svarbi verslo augimo sąlyga. Pradėjus prekiauti tokiose platformose kaip eBay viena iš sėkmingos veiklos sąlygų yra kuo platesnė siuntimo geografija – tai leidžia apsisaugoti nuo prisirišimo prie vienos rinkos ir kartu didina potencialių pirkėjų gretas. Žengiant pirmuosius žingsnius taip pat yra svarbu išskirti jūsų verslui svarbiausias rinkas. Tokiu būdu galėsite tikslingiau atsižvelgti į vyraujančias tendencijas atskirose šalyse ir diversifikuoti savo siūlomus produktus“, – pranešime spaudai sako K. Valantinas.

Be to, jūsų verslui svarbių šalių išskyrimas padės nuspręsti, per kurį eBay siūlomą domeną jums pravarčiausia pradėti veiklą – ebay.co.uk, ebay.de, ebay.com ir pan. 2022 m. Lietuvos pašto duomenimis, tarp populiariausių siuntų krypčių į užsienį vyrauja JAV, Vokietija, Didžioji Britanija, Prancūzija ir Italija. Lietuvos paštas šiuo metu siuntas iš viso gabena į daugiau nei 250 pasaulio šalių.

Geros kliento patirties užtikrinimas yra kitas ypač svarbus patarimas į eBay žengiantiems verslams. Prekių ar specialių pasiūlymų aprašymai turi būti išsamūs ir aiškūs. Na, o po sėkmingo sandorio pakuodami prekes privalote pasirūpinti, kad siunta būtų supakuota pagal visus reikalavimus ir klientą pasiektų nepraradusi prekinės išvaizdos. Be to, rinkdamiesi pakuotę nepamirškite apie galimą prekės grąžinimą, todėl reikėtų rinktis tokį įpakavimą, kurį klientas galės panaudoti siųsdamas produktą atgal.

„Bent keli siuntimo būdai pirkėjams, detalus ir aiškus prekės prašymas bei nepriekaištingas klientų aptarnavimas – tai pagrindiniai sėkmę lemiantys veiksniai, prekiaujant eBay platformoje. Taip pat esame pastebėję, kad norint patraukti klientų dėmesį pravartu pasinaudoti vadinamaisiais reklamuojamaisiais sąrašais (angl. promoted listings) – mūsų turimi duomenys rodo, kad 1 iš 5 prekių eBay būna įsigyjama ją pamačius minėtuose sąrašuose“, – sako Daniel Biran, eBay Verslo plėtros vadovė besivystančiose rinkose.

Galiausiai joks sėkmingas e.prekybos verslas negali gyvuoti be atsakingai išsirinkto logistikos partnerio. Anot K.Valantino, šioje vietoje ypatingai svarbus tampa siuntimo paslaugų teikėjas, siekiant siuntas pristatyti kuo patikimiau, greičiau ir, svarbiausia, atsižvelgiant į klientų lūkesčius.
Šių metų vasarą skelbtas konsultacijų bendrovės „PwC“ tyrimas atskleidė, kad apie 60 proc. e.prekybos platformų klientų svarbus siuntos pristatymo greitis, net 75 proc, jų tikisi nemokamo pristatymo. Galiausiai beveik pusei pirkėjų rūpi itin tikslus siuntos pristatymo laikas.

Be to, prekiaujant didelėje e.prekybos platformoje visada svarbu atsižvelgti į kuo įvairesnius pirkėjų poreikius ir siūlyti bent kelis siuntimo būdus, kurie tarpusavyje skirtųsi greičiu bei kaina.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją