Švenčiam... visą dieną
Kam apsiriboti vos kelių valandų vakarėliu? „Paypal“ šiemet rengia pasaulinį 29 valandų virtualų vakarėlį, prie kurio darbuotojai gali prisijungti, kada tik panorėję. Vakarėlio programa suskirstyta į aštuonias skirtingas „geografines zonas“, kuomet kiekvienos kompanijos atstovybės vadovybė atsakinga už tam tikrų virtualių pramogų organizavimą tam tikru paskirtu laiku.
Virtualus vakarėlis prasidės nuo cirko artistų pasirodymo, meno dirbtuvių ir staigmena tapsiančio muzikinio svečio pasirodymo. Tarp kitų vakarėlio pramogų galima paminėti magijos šou, dainų konkursą, maisto ruošimo pamokas, iliuzionistų pasirodymą ir... diskoteką.
Vakarėlio „All Together Gathering: A PayPal December to Remember“ planavimas buvo pradėtas dar balandį. „Vaizdo skambučiai ir nuotoliniai susitikimai dabar yra mūsų gyvenimas. Mes norėjome, kad šis vakarėlis nebūtų vien tik tai. Mes norime artimesnio ryšio ir labiau įtraukiančios aplinkos“, – sakė „PayPal“ personalo vadovė Genessa Nannini.
Grupinė veikla
Praėjusiais metais apskaitos programinės įrangos kūrėja „Tipalti“ savo darbuotojams ir jų antrosioms pusėms surengė didžiulį kalėdinį vakarėlį su švedišku stalu ir apsilankymu kėglinėje. „Visi šventė iš širdies“, – prisimena kompanijos personalo vadovas Toddas McGuire‘as.
Šiais metais to padaryti nepavyks, tačiau kompanija vis tiek nori atsidėkoti savo darbuotojams. „Šiais sudėtingais metais jie pasirodė ypatingai gerai“, – sakė jis.
Iš pradžių kompanijos vadovybė svarstė galimybę užsakyti visiems darbuotojams vakarienę, kad ji būtų pristatyta į namus, ir tuomet visi virtualiai kartu pavakarieniautų. Tačiau buvo nuspręsta, kad tokiu atveju trūks bendravimo tarp komandų. Todėl buvo nuspręsta surengti virtualų kokteilių ruošimo vakarėlį.
„Kuo daugiau veiklos, tuo šventiškesnė nuotaika. Tačiau bus ir konkrečių atskaitos taškų: bus galima įstumti žmones į skirtingus „Zoom“ kambarius, kad žmonės vienas su kitu pabendrautu būdu“, – sakė T. McGuire'as.
Dovanėlės, smulkmenėlės
Skaitmeninės žiniasklaidos ir reklamos kompanijos „Quotient“ rinkodaros komanda mėgina suteikti švenčių minėjimui asmeninio prieskonio.
37 narių komandos nariai keisis kalėdinėmis dovanomis, kurių vertė neturėtų viršyti 25 JAV dolerių. Dovanas reikėtų tiesiogiai siųsti į kolegų namus. Tam, kad nebūtų perkamos pernelyg abstrakčios dovanos, tokios kaip žvakės ar muilas, ir kolegos būtų įkvėpti rinktis originalesnes dovanas, komandos nariai gali nurodyti savo hobius bendrame dokumente.
Komandos nariams taip pat bus išsiuntinėti kokteilių pasigaminimo rinkiniai, kad jie galėtų pasigaminti gėrimų per virtualų vakarėlį „Kumospace“ internetinėje platformoje, kurioje galima vienu metu surengti daug pokalbių.
Šio virtualaus vakarėlio metu taip pat bus rengiamas ir tam tikras konkursas, kurio metu komandos nariai galės pasidalinti savo istorijomis apie, tarkime, slaptus talentus, keistenybes ar įdomius faktus iš savo gyvenimo.
„Tikslas yra linksmai praleisti laiką ir leisti komandos nariams geriau vienas kitą pažinti ir susipažinti su nežinomą kolegų puse“, – sakė kompanijos atstovė Pola Zen.
Skleisti džiaugsmą
Kasdieniniai vaisingumo ir nėštumo produktų startuolio „Natalist“ komandos susitikimai netrukus taps gerokai šventiškesni. Bendrovė ketina organizuoti „12 Chrismahanukwanzakah (Kalėdų, Hanukos ir iš Afrikos kilusių amerikiečių minimos šventės Kvaznos) dienų“. Kasdieninio virtualaus susitikimo metu darbuotojai sužais trumpą žaidimą, kurio metu bus mėginama įminti mįslę. Atspėjęs laimės nedidelį dovanėlę.
O paskutinę dieną darbuotojai galės įmonės sąskaita užsisakyti pietų ir virtualiai pavalgyti, pažaisti žaidimų bei pasigaminti savo mėgstamų atostoginių kokteilių bei pasidalinti su kolegomis receptais.
„Tokios akimirkos leidžia žmonėms pasijausti komandos dalimi, o kai jie jaučiasi jos dalimi, daugiau nuveikia, mėgaujasi savo darbu ir tampa gerokai atsakingesni“, – sakė kompanijos administracijos vadovė Vernita Brown.