P. Klusaičio įsitikinimu, pasaulis pilnas nuobodžių ir kvailų reklamų. Konferencijoje „Login 2024“ jis pasakojo besivadovaujantis taisykle, kad prieš į eterį leidžiant reklamas širdis turi bent šiek tiek drebėti. „Todėl mano žinutė jums – nebijokit sėsti“, – drąsino P. Klusaitis ir neslėpė ne kartą turėjęs reikalų su teisininkais.

Pavyzdžiui, žiemą leidosi į kovą su didžiaisiais prekybos tinklais ir lygino, kieno krepšelis maloniausias. „Lyderis buvo aiškus“, – šyptelėjo.

Erotinių prekių parduotuvėje parduodama guminė lėlė irgi gali privirti košės. „Prieš keletą mėnesių kreipėsi moteris, reikalaudama pašalinti produktą iš asortimento, nes... „Žmonės man sako, kad ši lėlė panaši į mane, dėl to blogai jaučiuosi.“ Lėlės neišėmėme – vis dar laukiu, kada jos teisininkai susisieks“, – pasitikėjimą demonstravo P. Klusaitis. Kai gyvenimas pakiša citriną, jis linkęs išsispausti limonado. Tiesa, dažniau tai daro tuomet, kai citrina tenka kam nors kitam.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)