P. Klusaičio įsitikinimu, pasaulis pilnas nuobodžių ir kvailų reklamų. Konferencijoje „Login 2024“ jis pasakojo besivadovaujantis taisykle, kad prieš į eterį leidžiant reklamas širdis turi bent šiek tiek drebėti. „Todėl mano žinutė jums – nebijokit sėsti“, – drąsino P. Klusaitis ir neslėpė ne kartą turėjęs reikalų su teisininkais.
Pavyzdžiui, žiemą leidosi į kovą su didžiaisiais prekybos tinklais ir lygino, kieno krepšelis maloniausias. „Lyderis buvo aiškus“, – šyptelėjo.
Erotinių prekių parduotuvėje parduodama guminė lėlė irgi gali privirti košės. „Prieš keletą mėnesių kreipėsi moteris, reikalaudama pašalinti produktą iš asortimento, nes... „Žmonės man sako, kad ši lėlė panaši į mane, dėl to blogai jaučiuosi.“ Lėlės neišėmėme – vis dar laukiu, kada jos teisininkai susisieks“, – pasitikėjimą demonstravo P. Klusaitis. Kai gyvenimas pakiša citriną, jis linkęs išsispausti limonado. Tiesa, dažniau tai daro tuomet, kai citrina tenka kam nors kitam.