Parduotuvės „Pepco“, siūlančios įsigyti drabužių ir namų apyvokos prekių žemomis kainomis, kartais lyginamos su britų „Primark“: jų kainų politika ir asortimentas yra panašūs. Tam tikrų prekių segmentuose „Pepco“ konkuruoja su H&M ar IKEA.
Lenkiškų šaknų turintis tarptautinis prekių ženklas per metus atidaro šimtus parduotuvių ir turi tikslą tapti didžiausiu pigesnių prekių tiekėju Europoje.
Kas yra „Pepco Group“?
„Pepco Group“ – tarptautinė įmonė, kurios būstinė yra Londone. Bendrovė užregistruota Nyderlanduose. Stambiausia akcininkė – Pietų Afrikos Respublikos (PAR) bendrovė „IBEX Topco B.V.“ (72,15 proc. akcijų). Ji valdo tinklą ir daugiau nei 4 800 parduotuvių (daugiau nei 3650 iš jų – „Pepco“, daugiau nei 879 – „Poundland“ ir daugiau nei 300 „Dealz“). Daugiausia tinklo parduotuvių yra Lenkijoje (per 1 600), Jungtinėje Karalystėje (per 790), Rumunijoje (450) ir Čekijoje (beveik 300).