Neseniai pasirodęs pranešimas apie naująją „Chanel“ generalinę direktorę žymi prancūzų prabangos prekės ženklo, jau ir taip susilaukiančio pagyrų dėl įvairovės mados industrijoje propagavimo, pokyčius, rašo theguardian.com.

L. Nair, daugiau nei 30 metų dirbusi Didžiosios Britanijos ir Nyderlandų plataus vartojimo prekių kompanijoje „Unilever“ ir užėmusi jos žmogiškųjų išteklių vadovės postą, stojo prie Coco Chanel įkurtų 112 metų sulaukusių mados namų vairo.

Sausio pradžioje L. Nair pradeda dirbti „Chanel“ ir pakeis Alainą Wertheimerį, kuris taps Prancūzijos mados namų valdybos pirmininku.

L. Nair ir A. Wertheimeris „toliau užtikrins ilgalaikę „Chanel“ kompanijos sėkmę“, pažymėjo prekės ženklas. L. Nair teigė, kad jai yra „didelė garbė“ būti paskirtai „žymios ir garbinamos“ kompanijos generaline direktore.

Indijoje gimusi vadovė buvo jauniausia „Unilever“ žmogiškųjų išteklių padalinio vadovė, taip pat pirmoji azijietė ir moteris, užėmusi šį postą. Ji buvo atsakinga už maždaug 150 tūkst. žmonių daugiau nei 100 valstybių. Ji taip pat vadovavo darbuotojams skirtai Įvairovės ir įtraukties darbotvarkei.

Chanel

L. Nair atsiradimas „Chanel“ atspindi požiūrį, išdėstytą įtaigioje „Chanel“ Įvairovės ir įtraukties skyriaus vadovės Fionos Pargeter kalboje. „Mūsų siekis yra įvairovė“, – 2019 m. sakė F. Pargeter.

„Mūsų siekis yra laikytis demokratiškesnio požiūrio į pačią Prancūziją, – pažymėjo F. Pargeter. – Žinome, kad egzistuoja įtampa dėl mūsų afrikiečių brolių ir seserų šioje šalyje, dėl mūsų arabų brolių ir seserų šioje šalyje. „Chanel“ tą supranta.“

Vestminsterio universiteto mados dizaino profesorius Andrew Grovesas teigia: „Atsižvelgdamas į Leenos Nair patirtį, aš viliuosi, kad „Chanel“ įžengia į didelių pokyčių laikotarpį. Jeigu „Chanel“, privati kompanija konglomeratų pasaulyje, pradeda keisti savo pasaulėžiūrą, vadinasi, yra tikimybė, kad regime esminius mados industrijos pokyčius.“

Mados industrija savo struktūrinius šališkumus apsvarsto nuo 2020 m. pavasario ir George‘o Floydo nužudymo bei „Black Lives Matter“ judėjimo apraiškų. L. Nair paskyrimas kol kas yra aiškiausias požymis, kad rasinė nelygybė šioje industrijoje vertinama taip pat rimtai kaip ir ekonominiai rūpesčiai.

Birželį mados prekės ženklas pranešė, kad per pirmuosius šešis šių metų mėnesius jo pajamos išaugo dviženkliais skaičiais. Nepaisant to, po Karlo Lagerfeldo mirties 2019 m. „Chanel“ sunkiai sekėsi pavergti mados gerbėjų širdis ir protus.

Chanel

K. Lagerfeldas nuo 1981 m. buvo „Chanel“ kūrybos vadovas, o jo įpėdinė Virginie Viard, intensyviai bendradarbiavusi su žymiuoju dizaineriu, panašia įtaka nepasižymėjo. Įtakingas mados portalas „Diet Prada“ skundėsi, kad vienai kolekcijai „paprasčiausiai stinga ugnelės“.

„Chanel“ neseniai susidūrė su pasipiktinimu internete dėl savo advento kalendoriaus turinio – kai kurie influenceriai nemenkai iš jo išsišaipė.

„Po 37 Karlo Lagerfeldo vadovavimo metų „Chanel“ virto atgyvena, vis dar besilaikančia eurocentristinio ir kolonialistinio požiūrio į madą, – teigia A. Grovesas. – Jo mirtis, regis, išlaisvino kompaniją, o naujasis paskyrimas rodo, kad kompanija žvelgia plačiau nei mada ar Paryžius ir siekia tapti labiau įtraukia įmone.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją