Šeimos verslas prasidėjo nuo blakstienų priauginimo. Dabar Gasparavičių šeima jau atidarė dvi parduotuves – Kaune ir Panevėžyje, kuriose prekiaujama kirpyklų įranga, veikia ir elektroninė parduotuvė.

Skatina atsisakyti dėvėtų baldų

Šeima yra griežtai pasiskirsčiusi darbus, žmona – direktorė, o Antanas rūpinasi tiekėjų paieška, pirkimais, pardavimais, baldų pristatymu

Šiuo metu jam tenka didžiausia krūvio dalis versle, kadangi šeimoje atsirado du vaikai, tad žmonai tenka rūpintis ir jais. Grožio srityje besisukanti moteris, prieš trejus su puse metų pastebėjo, kad paslaugų reikia ne tik klientams – biuro, kirpyklos įrangos, būtiniausių priemonių ieško ir jos kolegės.

Prieš pradedant verslą, teko domėtis dėl savęs, o vėliau – konsultacijos, pagalbos ir patarimų, kaip ekonomiškai ir gražiai įsirengti kirpyklą, iš kur gauti būtiniausius baldus prašė kirpėjos, kosmetologės, ir masažistės. Juk surinkus informaciją – jos nuo žmonių neslėpsi, daliniesi, kartu perki, o vėliau ir pristatai kitiems.

Gasparavičių verslo esmė, tai naujų kirpyklos ar grožio salonų baldų ar įrangos pardavimai – kirpyklų veidrodžiai, kirpėjo kėdės, masažo stalai – dabar tapo šeimos kasdienybė.

Antano Gasparavičiaus verslas

Svarbiausia verslo idėja, kad nauji baldai kirpykloms ir kosmetologijos kabinetams gali nebrangūs. Jie teigia, kad gerai paieškojus, galima rasti ir naujus kirpyklos ar grožio salono baldus. Nebūtina veiklą pradėti nuo dėvėtų. Todėl jie savo bendraminčius, kolegas skatino atsisakyti dėvėtų baldų ar įrangos paieškos ir pirkimų, jie padėdavo už racionalią kainą surasti naujus.

Iš garažo – į dvi erdvias parduotuves

„Pradėjome savo verslą namų garaže Panevėžyje, o dabar jau užaugome. Pamenu, kaip atsivežėme kirpyklų įrangos tiek, kad nebetilpo į namų garažą, teko netgi ant palečių lauke ją laikyti, kasdien su baime stebėdavome orus, ar neužlis. Be abejo – viskas buvo apdengta prekybine plėvele, tačiau smarkus lietus galėjo permerkti prekes. Dabar jau prekių garaže laikyti nebereikia. Panevėžyje mūsų salonas užima 400 kv. metrų, plečiamės į Kauną, kur pačiame miesto centre, Kęstučio gatvėje nuomojamės 90 kv. metrų patalpas“, – pasakojo apie savo šeimos verslo pradžią Antanas.

Jis atviravo, kad sunkiai išgyveno karantino laikotarpį, teko net prastovose būti, mat sustojo grožio salonų ir kirpyklų veikla, įrangos niekas nebepirko, grožio industrijos specialistai bandė išgyventi iš santaupų, stojo bet kokios investicijos. Teko praplėsti asortimentą kitokiomis prekėmis, kaip antai – minkštais žaislais, kosmetikos priemonėmis, sporto prekėmis.

Antano Gasparavičiaus verslas

„Aš manau, kad versle – tam tikrų taisyklių nėra, verslą veikia labai daug veiksnių, geras verslininkas turi būti ekspertas daugelio sričių, tenka logiškai mąstyti, spręsti susidariusias situacijas. Manau, kad kiekvienas verslininkas turi domėtis savo sritimi, žinoti naujoves, sugebėti pritraukti žmones – darbuotojus ir klientus. Lietuvoje nuolat keičiasi politinė sistema, o kiekviena valdžia turi savo niuansų, priima tam tikrus sprendimus ir verslui. Labai trūksta paramos pradedantiems verslą, palankesnės mokestinės sistemos startuojant ir bandant įgyvendinti savo idėją, kuomet tik investuoji apie grąžą negalvodamas“, – atviravo pašnekovas.

Verslui reikia gerų idėjų

Pasmalsavome, ar verslininkas ir jo išsilavinimas, studijos sutampa, o gal teko mokytis naujos srities?

„Pagal išsilavinimą aš esu transporto inžinierius, tačiau visą gyvenimą buvau linkęs į humanitarinius mokslus. Mano manymu, verslui reikia gerų idėjų, o ne išsilavinimo. Be abejo, yra svarbu nuolat mokytis, tobulėti, domėtis ta sritimi, kurioje dirbi, sekti naujoves, o diplomas – nėra žmogaus kokybės rodiklis. Daugelį dalykų mes išmokstame dirbdami“, – teigia prekybininkas.

Jis atviravo, kad nuolat ieško naujų tiekėjų, bet kiekvieną produktą, prieš pateikiant į rinką išbando. Jei kokybė tenkina, sulaukiama gerų atsiliepimų iš klientų, imamasi prekiauti šiuo daiktu ar įranga, o jei ne – su tiekėju nedirbama.

Antano Gasparavičiaus verslas

Jis prasitarė, kad kirpėjos kabinetą galima įsirengti naujai ir estetiškai maždaug už 2 tūkst. eurų. tai būtų nedidelis kabinetukas, tačiau yra klientų, kurie išleidžia keliasdešimt tūkstančių eurų.

Kiekvienas grožio salonas ar kosmetikos kabinetas taip pat turi turėti savo koncepciją, prieš įrenginėdama meistrai turi nusimatyti savo tikslinę auditoriją, pagalvoti apie būsimus klientus, o tuomet nuspręsti – investuoti daugiau, ar kurti ekonominį variantą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (75)