Šis sprendimas penkerius metus gyvuojančiam robotikos startuoliui žymi lūžio tašką. Trejetą metų tobulinęs autonominę vairavimo sistemą, kol jo robotai-automobiliai pristatinėjo maisto produktus, receptinius vaistus ir picas, šiandien „Nuro“ teigia, kad yra pasirengęs plėstis ir trumpuosius krovinių maršrutus visoje šalyje papildyti dešimtimis tūkstančių naujų transporto priemonių.
„Mums tai pakankamai svarbus žingsnis kelyje į didesnio masto komercializaciją“, – sakė vienas iš įkūrėjų, įmonės prezidentas Davidas Fergusonas. Padidinęs automobilių gamybą, „Nuro“ galės „radikaliai pakeisti pristatymo paslaugų ekonomiką“, paaiškino D. Fergusonas.
Šiuo metu „Nuro“ savo sukurtą autonominio vairavimo programinę įrangą yra įdiegęs maždaug 70-tyje „Toyota Prius“ hibridinių automobilių, prie kurių vairo sėdi saugumą užtikrinantis vairuotojas, ir 30-tyje savo paties gamybos savavaldžių transporto priemonių, pavadintų „R2“, kurias nuotoliniu būdu stebi prižiūrėtojas. Planuojamoje maždaug 12 000 kvadratinių metrų ploto gamykloje iš esmės būtų patobulintos galutinės detalės – įskaitant savaeigius jutiklius ir programinę įrangą – kompanijos trečiajam modeliui „R3“. Visiškai elektrinė mašina bus perkama iš Kinijoje įsikūrusio automobilių gamintojo „BYD“ padalinio „BYD USA“. „BYD“ gamina įvairiausias elektrines transporto priemones – nuo priemiestinių autobusiukų iki milžiniškų motorinių autobusų.
„Nuro“ taip pat sutarė paversti 76 akrus „Las Vegas Motor Speedway“ robotinių automobilių tyrimų ir plėtros centru, kuriame apmokys savo algoritmus, kaip elgtis įvairiose kelių situacijose, prieš išleidžiant juos į priemiesčių gatvių džiungles. Pristatymo droidai bus apmokomi vengti pėsčiųjų, dviratininkų ir augintinių. Abu statybos projektus „Nuro“ planuoja užbaigti kitais metais.
„Nuro“ jau daugelį metų žengia autonominio vairavimo priešakyje, iš dalies – dėl santykinai kuklios savo misijos. Sutelkdama dėmesį į krovinius, o ne keleivius, kompanija sugebėjo apeiti problemas, būdingas eismo įvykiams. Jos robotiniai automobiliai – prikimšti picų ir daržovių – yra kur kas siauresni nei tradiciniai automobiliai ir užprogramuoti taip, kad bet kokia kaina išvengtų susidūrimo su žmonėmis, net jei tai reikštų nudardėjimą į griovį.
Be to, „Nuro“ uždirba šiokį tokį pelną. Kompanija jau trejus metus pristato „Kroger“ maisto produktus – ši verslo dalis 2019 m. pradžioje padėjo užsitikrinti 1 mlrd. dolerių „SoftBank“ investiciją. Neseniai ji pradėjo tiekti „CVS“ vaistų receptus, „FedEx“ paketus ir „Domino“ picas. Restoranų verslas – sudėtingesnis žingsnis, atsižvelgiant į reikalingą tikslumą ir greitį. „Istoriškai greitis turi savo kainą, – balandžio mėnesį „Bloomberg“ sakė „Nuro“ partnerysčių vadovas Cosimo Leipoldas, – bet mes šį dalyką keičiame.“