G. Žiemelis naujienų agentūrai aiškino, kad oro transporto bendrovės šiuo metu įsigyja mažiau orlaivių ir vis dažniau pratęsia nuomos sutartis, todėl orlaivių nuomos kainos, palyginti su laikotarpiu iki COVID-19 pandemijos, pakilo apie 20–22 proc.
Vežėjų poreikį nuomotis lėktuvus išaugino didėjusi kelionių paklausa ir stringanti naujų lėktuvų gamyba. O aviacijos grupei „Avia Solutions Group“, teikiančiai orlaivių – kartu su įgula, technine priežiūra ir draudimu – nuomos paslaugas, teigiamai atsiliepia ir išaugęs įgulos narių, pilotų ir senesnių lėktuvų aptarnavimo poreikis.
„Orlaivių parką praplėtėme trigubai (palyginti su laikotarpiu prieš pandemiją). Šią vasarą, ir potencialai kitą vasarą, paklausa – didesnė nei turimas orlaivių skaičius“, – sakė G. Žiemelis ir pridūrė, kad įmonių grupė tikisi iki 2027 m. išplėsti savo orlaivių parką iki 600 orlaivių (šiuo metu jų yra 220).
Agentūros „Reuters“ duomenimis, dėl didesnių nuomos tarifų padidėjo oro transporto bendrovių veiklos išlaidos ir sumažėjo jų pelno marža, todėl keli vežėjai, įskaitant „Ryanair“ ir „Air France-KLM“, paskelbė prastesnius nei tikėtasi rezultatus.