Norint viršyti klientų lūkesčius, tiek paslaugos teikėjai, tiek vystytojai, tiek antrinės rinkos dalyviai turi įnešti šiuos skirtumus į darbo kasdienybės vidų. Kartu mes, NT ekspertai, judame besikeičiančiu pasaulinės rinkos kraštovaizdžiu, plėsdami savo paslaugas, kad jos atitiktų nuolat besikeičiančius mūsų klientų poreikius.
Kaip bendrauti su skirtingomis kartomis?
Mano nuomone, būtina nuolat sekti naujausias technologijas, kad paslaugos teikėjai galėtų lengvai užmegzti ryšį su naujais pirkėjais, kai jie patenka į rinką, ir kartu gerbti tradicinius būdus, kuriuos renkasi jau nusistovėję klientai. Jaunesniems pirkėjams tekstinės žinutės ir vaizdo skambučiai bus standartas, o vyresniems pirkėjams ir pardavėjams – asmeninis susitikimas ir apčiuopiama medžiaga.
Kartų atotrūkis dažnai ryškiausiai pasireiškia kalbant apie žinias. X kartos klientai paprastai turi patirties perkant ar parduodant būstą, mes skiriame laiko jiems mokyti, kaip viskas pasikeitė nuo tada, kai jie paskutinį kartą sudarė nekilnojamojo turto pirkimo sandorį, o tūkstantmečio arba Z kartos klientui gali prireikti išsamiai paaiškinti, kaip vyksta būsto pirkimo procesas.
3 veiksniai, kurie skiriasi priklausomai nuo kartų vertybių
Kainos taškas: Nuo kliento brandos ir patirties rinkoje priklauso, kiek jis yra pasirengęs išleisti, nors jo gyvenimo etapas ir tikslai taip pat lemia, ar jis didina biudžetą, ar mažina.
Vieta: Nuo to, ar klientas dirba, ar išėjo į pensiją, priklauso, kur jis nori pirkti būstą. Kokių patogumų, veiklos ir paslaugų jiems reikia netoliese, kad geriausiai atitiktų jų norimą gyvenimo būdą?
Turto dydis: Žmonių pasirinkimai natūraliai priklauso nuo jų gyvenimo aplinkybių. Ar jie yra vieniši, ką tik sukūrę partnerystę, planuoja kurti šeimą, ar yra „tuščių lizdų“ šeimininkai?
5 būstą perkančių kartų analizė
Šiandien nekilnojamojo turto agentai gali turėti klientų, priklausančių vienai iš penkių būstą įsigyjančių kartų: „didžiajai kartai“, „kūdikių bumo kartai“, X kartai, tūkstantmečio kartai ir Z kartai. Štai trumpas kai kurių pagrindinių skirtumų suskirstymas.
„Didžioji karta“
Vyresniosios kartos atstovų motyvacija pirkti ar parduoti NT daugiausia susijusi su investavimo galimybėmis ir gyvenamojo turto planavimu. Jie ieško, kokius finansinius sprendimus priimti šiandien, kad užtikrintų komfortišką gyvenimą esamu gyvenimo etapu ir padėtų brangiausių žmonių ateičiai.
„Kūdikių bumo karta“
„Kūdikių bumo“ kartos atstovai, priešingai, paprastai nori sumažinti savo gyvenamąją vietą ir pirmenybę teikia gyvenimui nusistovėjusiose vietovėse. Jie išaugo iš namų, kuriuose užaugino šeimą, ir arba renkasi didelius namus, kuriuose yra daug erdvės šeimos susibūrimams, arba teikia pirmenybę gyvenimui mažesnėje erdvėje, kad galėtų keliauti ir nesirūpinti priežiūra.
X karta
X kartos pirkėjai taip pat teikia pirmenybę mažai priežiūros reikalaujančiam gyvenimui. Pastebėjau, kad kūdikių bumo ir X kartos klientai naudojasi protingo dydžio koncepcija: užsitikrina galimybę užrakinti ir palikti pagrindinę gyvenamąją vietą, tuo pat metu įsigydami nekilnojamojo turto kitose rinkose.
Tūkstantmečio kartos atstovai
Daugelį jaunesnių tūkstantmečio kartos žmonių motyvuoja perspektyva pirmą kartą įsigyti būstą dinamiškose vietovėse. Tūkstantmečio kartos atstovus labiau traukia miesto vietovės, kuriose yra tokių patogumų kaip restoranai, barai ir parduotuvės, todėl šiuo metu ypač paklausūs naujai besikuriantys rajonai su savo infrastruktūra, tokia kaip Paupio rajonas. Kaip NT ekspertė tikrai galiu patvirtinti, kad juos traukia gyvybinga miesto vietovių energija.
Z karta
Z kartos pirkėjams vieta taip pat labai svarbi, tačiau dėl kitų priežasčių. Kai tūkstantmečio ar Z kartos klientas tampa būsto savininku, jis gali nuspręsti jį parduoti, nes yra pasirengęs persikelti į būstą, kuris jam buvo iššūkis ir neįperkamas kaip pirmieji namai. Jie gali persikelti dirbti į visiškai naują miestą, šalį, norėti patogesnės vietos – nesvarbu, ar tai būtų šalia įsikūrusios patrauklios mokyklos, būstas arčiau darbo ar kitos galimybės.
Nepaisant to, kad priklausome skirtingoms kartoms, galiausiai visus vienija bendras noras turėti patogią gyvenamąją vietą ir siekis paversti perkamą turtą namais.