„Ar prieš 15 metų kas nors drįso pagalvoti, kad idėja prekiauti internete gali būti išvystyta iki lyderiaujančio e. prekybos centro Baltijos šalyse su milžiniška lojalių pirkėjų baze? Su stipria komanda ir valia veikti išpildomos pačios drąsiausios idėjos, tad ir toliau ryžtingai siekiame užsibrėžtų tikslų. Bene svarbiausias jų – nuoseklus darbas gerinant klientų apsipirkimo patirtį“, – sako „Pigu.lt“ ir ją valdančios „PHH Group“ vadovas Xavier Carlier.
Anot jo, visos tarptautinės e. komercijos sėkmės istorijos laikosi ant kelių pagrindinių banginių. „Konkurencinę kovą e. prekyboje laimi tie, kurie geba pasiūlyti pirkėjui plačiausią asortimentą, geras kainas, greičiausią prekių pristatymą ir patogumą klientui. Siekdami įtvirtinti e. komercijos lyderio vardą regione, būtent šiomis kryptimis ir tęsiame savo darbą“, – teigia X. Carlier.
Jo teigimu, svarbus iššūkis šiuo metu – klientams užtikrinti konkurencingą prekių kainą įtemptos ekonominės situacijos, prognozuojamos infliacijos, recesijos ir brangstančių žaliavų akivaizdoje. „Atsižvelgdami į augančią prekių savikainą ir mažėjančias klientų pirkimo galimybes, pirkėjams pasiūlysime lizingo galimybę ir naujų, labiau prieinamų, prekių ženklų produktų“, – sako X. Carlier.
Gerinti prekių kainodarą padės ir konkurencingų kainų skatinimo sistema, kurią „Pigu.lt“ jau šį mėnesį pradės taikyti e. platformos pardavėjams. Sistema pardavėjams padės siūlyti aktualias produktų kainas, mat seks analogiškų prekių kainas rinkoje ir automatiškai blokuos kainas, kurios viršys rinkos vidurkį.
X. Carlier teigimu, tarp strateginių kompanijos tikslų išlieka tvari e. platformos plėtra, kuri leis pasiūlyti klientams dar platesnį prekių asortimentą. Per artimiausius metus „Pigu.lt“ pardavėjų ratą planuoja išplėsti iki 8000, kompanija prekybininkus tikisi pritraukti ne tik Baltijos šalyse, bet ir Suomijoje bei Lenkijoje.
„Pigu.lt“ strategija auginti e. prekybos platformos veiklą ypač pasiteisina užklupus netikėtoms situacijoms: sutrikus pasaulinei tiekimo grandinei, COVID-19 pandemijos ar karo Ukrainoje metu. „Gausus būrys e. platformos pardavėjų gali klientams pasiūlyti prekių, kai jų paklausa staiga, per dieną, drastiškai išauga. Per pandemiją pirkėjams prireikė medicininių kaukių ir vienkartinių pirštinių, Rusijai pradėjus karą Ukrainoje – miegmaišių, kanistrų ir kitų išgyvenimo prekių paklausa šoktelėjo daugiau nei 1000 procentų“, – teigia X. Carlier.
Šiuo metu išoriniai pardavėjai generuoja daugiau nei 20 procentų „Pigu.lt“ apyvartos. Šį rodiklį per artimiausių 2 metų laikotarpį ketinama auginti iki 50 proc. apyvartos.
UAB „Pigu“ buvo įkurta 2007-ųjų birželio mėnesį. Pirmoji e. parduotuvė „Pigu.lt“ atidaryta 2008 metais, 2011 m. veikla išplėsta Latvijoje įsigijus e. parduotuvę „220.lv“, Estijoje – 2013 metai įsigijus e. parduotuvę „dlb.ee“ (dabar „Kaup24.ee“).
2021 m. „Pigu“ susijungė su Suomijos e. prekybos milžine „Hobby Hall“ ir tapo didžiausia e. prekybos bendrove Baltijos regione, vadinama „PHH Group“.
„PHH Group“ valdo e. parduotuves ir e. prekybos platformas: Lietuvoje sėkmingai veikia „Pigu.lt“, Latvijoje – „220.lv“, Estijoje – „Kaup24.ee“ ir „Hansapost.ee“, Suomijoje – „Hobbyhall.fi“. Šiuo metu grupėje dirba apie 1000 darbuotojų.
Nuo 2019 metų rugsėjo „Pigu“ Baltijos šalyse veikia ne tik kaip e. parduotuvė, bet kaip prekybos centrai internete – kompanija sudarė galimybę prie „Pigu.lt“ e. prekybos platformos prisijungti ir prekiauti kitoms e. parduotuvėms.
2021 metais Vilniuje „Pigu.lt“ atidarė didžiausią parduotuvę Baltijos šalyse, kurioje siūloma daugiau kaip 10 tūkst. pavadinimų prekių.