Audinių parduotuvių tinklo „Šilko tekstilė“ ir kiti verslų savininkas, kone porą šimtų tūkstančių sekėjų turinčio puslapio autorius Gintautas Strolys žiniasklaidos jau seniai tituluojamas audinių karaliumi.
Taigi, man pirmą kartą tenka bendrauti su karaliumi, tegu ir be karūnos. Ir nors jis tikina, kad sėkmės istorijos neegzistuoja,kažkodėl man tuo sunku patikėti.
Verslą vadelioja sutuoktinė
25 metai audinių versle Lietuvos masteliais yra išties nemažai. Senose Europos valstybėse tokie verslai yra šimtmečiais skaičiuojami.
„Žvelgiant plačiąja prasme ne kiekvienas gali būti verslininku, bet visi gali būti verslo komandoje. Ir ne tiek svarbu pats verslininkas, bet kaip jis moka ją suformuoti. Juk verslininkas ne tas, kuris vienas kažką daro, bet kuris suburia komandą, sugeba ją išlaikyti, atnaujinti. Nupirkti, parduoti yra tik amatas. Verslas yra tada, kai tu sukuri komandą, kuri kuria pridėtinę vertę. Versle galima būti aktyviam arba neaktyviam, bet svarbu koks žmogus yra priešakyje, kuris daugiausia energijos įdeda“, – svarsto pašnekovas.
Šiai dienai, jo žodžiais, „Šilko tekstilėje“ tas žmogus yra jo sutuoktinė Ernesta.