Iki 2030 metų „FL Technics“ grupė, įgyvendinusi visus jau pradėtus ir vystydama naujus projektus, planuoja pasiekti 1 milijardo eurų apyvartą iš orlaivių remonto ir priežiūros paslaugų. Tai atveria galimybes tapti vienu iš pasaulinių lyderių orlaivių priežiūros ir remonto sektoriuje, rašoma pranešime spaudai.

„FL Technics“ įmonių grupę, kurioje dirba daugiau nei 2500 aviacijos profesionalų, sudaro 26 įmonės Europoje, Šiaurės Amerikoje, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione.

„Subūrę profesionalų komandą ir koncentruodamiesi į efektyvius MRO sprendimus, kasmet augame 10-15 proc., kai tuo pat metu pasaulio orlaivių priežiūros ir remonto sektorius apskritai – tik 2-3 proc. Šiai dienai patenkame tarp pagrindinių didžiausių TOP 10 orlaivių priežiūros ir remonto įmonių, kurios nepriklauso reguliariųjų skrydžių vežėjams pasaulyje,“ – sako „FL Technics“ generalinis direktorius Žilvinas Lapinskas. – Nežadame lėtinti augimo tempo ir ateityje, nes dirbame su tokiais pasauliniais aviacijos prekės ženklais kaip „Wizz Air“, „Norwegian“, „Lufthansa“, „TUI“, „AirAsia Indonesia“, „Lion Air“, „Thai vietJet“ Kanados rinkoje – su „Delta“, „Flair“, „American Airlines“. Konkurencingoje aviacijos industrijoje pritraukiame stipriausius klientus, užtikrindami aukščiausios kokybės paslaugas.“

Lietuviai planuoja angarų plėtrą Indonezijos, Dominikos Respublikos ir Rumunijos didžiausiuose oro uostuose

Šiuo metu „FL Technics“, siekdama dar labiau išplėsti paslaugų spektrą, stato naujus orlaivių priežiūros angarus Indonezijoje, Balio saloje – Denpasaro, Dominikos Respublikoje – Punta Kanos ir Rumunijos viename didžiausių tarptautinių oro uostų.

„Stebėdami orlaivių priežiūros paslaugų paklausos ir pasiūlos rinkos tendencijas, susitelkėme į naujų aviacijos angarų atidarymą tiek naujose rinkose – Šiaurės ir Pietų Amerikoje, tiek mums gerai pažįstamoje Indonezijoje ir Europoje.

Vienas iš mūsų laukiamų plėtros etapų – Dominikos Respublikoje. Šis angaras orientuotas į Jungtinių Amerikos Valstijų rinką ir jos paklausą. Jau pradėjome naujo 20 tūks. kv. m. orlaivių priežiūros ir remonto angaro statybą Karibų regiono Punta Kanos tarptautiniame oro uoste. Čia numatėme įrengti angarą su 5 orlaivių aptarnavimo vietomis. Ateityje bus galimybė išplėsti šį kompleksą iki 12 orlaivių aptarnavimo vietų.“, – plėtros planais dalijasi grupės įmonių direktorius. Pasak Ž. Lapinsko, Punta Kanoje planuojama teikti tiek bazines orlaivių priežiūros ir remonto paslaugas, tiek operatyvines orlaivių technines priežiūros paslaugas.

Įmonių grupės antrasis plėtros projektas yra Indonezijoje, Balio salos Denpasaro tarptautiniame oro uoste. Čia šių metų lapkričio pabaigoje bus baigtas įrengti ir atidarytas „FL Technics“ papildomas angaras prie jau esamų. Šiuo projektu Indonezijoje įmonė neplanuoja apsiriboti ir 2025 m. planuoja pradėti papildomo angarų komplekso statybas Džakartos oro uoste. Šiame oro uoste bus įkurta ir specializuota orlaivių „Airbus A320“ ir „Boeing 737“ variklių remonto bazė, kokia jau analogiškai veikia Kaune. Užbaigus visą angarų įgyvendinimo projektą Indonezijos regione „FL Technics“ galės vienu metu aptarnauti net 20 orlaivių.

„Be plėtros planų Indonezijoje ir Amerikoje, kitas plėtros etapas numatytas Europoje. Tam pasirinkome vieną didžiausių Rumunijos oro uostų – čia ruošiamės naujo lėktuvų aptarnavimo ir remonto angaro statyboms. Pastarasis angaras bus didesnis nei esamas mūsų angaras Kauno oro uoste, iki 20 tūks. kv. metrų. Įgyvendinus projektą visa apimtimi, angare galima bus aptarnauti penkis orlaivius.

„FL Technics“ su orlaivių ratų ir stabdžių aptarnavimo paslaugomis tapo lyderiais pasaulyje

„FL Technincs“ grupė rinkoje išsiskiria paslaugų įvairove vienoje vietoje: nuo minėtų orlaivių remonto ir operatyvinės apžiūros iki orlaivių komponentų prekybos, variklių remonto, ratų – stabdžių priežiūros, orlaivių interjero ir eksterjero dizaino sprendimų, orlaivių tinkamumo skraidyti tęstinumo valdymo organizacijos (CAMO), aviacijos komponentų logistikos ir sandėliavimo, techninių mokymų paslaugų.“ , – teigia „FL Technics“ vadovas.

„FL Technics“ grupė

Kaip teigia Ž. Lapinskas, „FL Technics“ įmonių grupės pajėgumai bei teikiamų paslaugų apimtys skiriasi kiekviename regione. Pavyzdžiui, per paskutinius du metus „FL Technics“ Europoje stipriai išplėtė ratų ir stabdžių aptarnavimo paslaugų portfelį, siūlantį specializuotą svarbių orlaivio dalių ir sistemų priežiūrą. Su šia paslauga „FL Technics“ pagal ilgalaikius kontraktus aptarnauja daugiau nei 600 orlaivių ir tapo antruoju pagal pajėgumą paslaugų tiekėju pasaulyje. Įmonės ratų ir stabdžių priežiūros teikimo centrai yra išsidėstę Vokietijoje, Vengrijoje ir Lietuvoje. Šių metų pabaigoje įmonė ruošia atidaryti šių paslaugų teikimo centrą ir Italijoje, Bergame.

Pasak „FL Technics“ direktoriaus, įmonių grupė taip pat numačiusi plėtrą kitos specializuotos orlaivių priežiūros paslaugos – orlaivių tinkamumo skraidyti tęstinumo ir valdymo organizacijos paslaugų (CAMO) centrą Filipinų sostinėje Maniloje. CAMO centras užtikrins, kad kiekvienas orlaivis atitiktų visus saugos ir techninius reikalavimus per visą jo eksploatavimo laikotarpį. Planuojama, kad „FL Technics“ centre Maniloje 200 specialistų aptarnaus 14-kos aviakompanijų lėktuvus.

„Iki 2030 metų „FL Technics“ grupė, įgyvendinusi visus jau pradėtus ir vystydama naujus projektus, planuoja pasiekti 1 milijardo eurų apyvartą iš orlaivių remonto ir priežiūros paslaugų. Tai atveria galimybes tapti vienu iš pasaulinių lyderių orlaivių priežiūros ir remonto sektoriuje.“, – akcentuoja Žilvinas Lapinskas.

„FL Technics“ priklauso „Avia Solutions Group“ – didžiausiai pasaulyje ACMI (orlaivių nuoma su įgula, technine priežiūra ir draudimu) paslaugas teikiančių įmonių grupei, turinčiai 214 orlaivių parką. Grupei priklauso daugiau nei 100 įmonių. „Avia Solutions Group“ komandą sudaro 12 000 aukštos kvalifikacijos aviacijos profesionalų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją