„Esame maloniai nustebinti tokiu didžiuliu susidomėjimu, kurį mūsų gaminiams rodo „Lidl“ parduotuvių lankytojai – tikrai nesitikėjome, kad mūsų produktus gyventojai pradės mėgti ir pirkti taip greitai. Itin vertiname ne tik abipusiu pasitikėjimu paremta bendradarbiavimą su prekybos tinklu, bet ir sparčiai užmegztą ryšį su „Lidl“ klientais“, – sako V. Barakauskas.

Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas Lukas Gudas teigia, kad karantino metu pagalba vietos ūkiams ir maisto gamintojams yra svarbi kaip niekada: „Stebėdami šalyje besiklostančią situaciją nusprendėme dar labiau praplėsti savo lietuviškų prekių asortimentą ir papildyti jį gaminiais iš mažųjų šalies verslininkų – A. Banionio ūkio, Žagarės pieninės ir Ilzenbergo dvaro ūkio. Džiaugiamės, kad greitai pavyko surasti vietinius partnerius, su kuriais dirbti yra lengva, jų produkcija yra kokybiška ir ją per trumpą laiko tarpą jau spėjo pamėgti mūsų pirkėjai.“

„Lidl“ ir Ilzenbergo dvaro partnerystė viršijo lūkesčius

Natūralias tradicijas puoselėjantis ir unikalumu garsėjantis Ilzenbergo dvaro ūkis nuo šiol savo produkciją tiekia ir prekybos tinklo „Lidl“ pirkėjams, kurie gali išbandyti čia gaminamų pieno produktų – pieno, kefyro, varškės sūrio.

Naujos galimybės skatina tobulėti

Šiandien prieš 6 metus V. Barakausko atgaivintame ūkyje, natūralios žemdirbystės būdu, yra apdirbama per 500 ha žemių ir veikia 30 įvairios paskirties pastatų. Šiuo metu ūkis yra vienintelis Baltijos šalyse, veikiantis kaip prieš kelis šimtus metų: galvijai ir paukščiai šeriami pašaru, užaugintu ir pagamintu ūkyje, laukai apsodinami taikant sėjomainą, o augalai tręšiami natūraliomis organinėmis medžiagomis.

Karantinas, pasak Ilzenbergo dvaro savininko, komandai buvo iššūkis, bet tuo pat metu ir galimybė – išaugo prekių pristatymo į namus poreikis, grįžo seni klientai ir atsirado daug naujų. Anot jo, natūralu, kad praplėtus pirkėjų ratą, atsiranda ne tik daugiau gerų atsiliepimų, bet ir daugiau kritikos.

„Suprantama, kad prasidėjusi partnerystė su „Lidl“ dar labiau padidino mūsų prekių prieinamumą visoje Lietuvoje, todėl susilaukėme gerokai išaugusio grįžtamojo ryšio. Daugiausia teigiamų atsiliepimų turėjome apie mūsų rūgpienį, su kuriuo ruošiamės dalyvauti ir „Lietuvos metų gaminio“ konkurse – žmonėms patinka jo tikras ir lietuviškas skonis. Žinoma, girdėjome ir neigiamų atsiliepimų bei kritikos, tačiau tai dar labiau paskatina mus stengtis, kad kiekvienas pirkėjas būtų patenkintas mūsų produkcija“, – sako Ilzenbergo dvaro savininkas.

Pašnekovas pratęsia, kad šiuo laikotarpiu gyventojai turėtų būti dar labiau sąmoningi ir rinktis kokybiškus lietuviškus maisto produktus: „Esame sukūrę 25 darbo vietas tokiame nuošaliame Rokiškio rajone, siekiame išlaikyti jas, todėl esame dėkingi už kiekvieną nupirktą produktą. Norime išlaikyti tradicijas ir raginame rinktis kokybišką produktą, kuris užaugintas ir pagamintas Lietuvoje, nes tai padeda lietuviškiems ūkiams išlikti ir saugoti darbo vietas. Todėl esame dėkingi „Lidl“ už suteiktą galimybę bendradarbiauti.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)