Šios savaitės pradžioje lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pristatė naują kampaniją, kuri šūkiu „Nėra, ką mąstyti, „Well Done“ kaina – visada gera“ kviečia pirkėjus rinktis šio prekės ženklo kokybiškus produktus, kurie „Maxima“ parduotuvėse išsiskiria visada gera įprasta kaina savo prekių kategorijoje.

Platus „Well Done“ maisto prekių asortimentas

„Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė pasakoja, kad „Maximos“ privataus prekės ženklo „Well Done“ produktai yra vieni populiariausių pirkėjų pasirinkimų pirkinių krepšeliuose.

Oranžinės kainų etiketės „Maximoje“
Oranžinės kainų etiketės „Maximoje“
FOTO: Bendrovės archyvas

„Nuo „Well Done“ pasirodymo pradžios „Maxima“ parduotuvių lentynose šio privataus prekės ženklo produktai tapo itin mėgstamu pasirinkimu mūsų pirkėjų, kurie vertina aukštos kokybės ir visada geros kainos santykį išlaikančius produktus. Skleisdamas misiją kviesti „Maximos“ pirkėjus dažniau gaminti namuose, „Well Done“ suteikia galimybę rinktis aukštos kokybės prekes ne tik neišlaidaujant, bet ir iš itin plataus asortimento.

Gausus skirtingų „Well Done“ prekių pasirinkimas yra atrenkamas itin kruopščiai, kad galėtų patenkinti kiekvienos šeimos narių poreikius ir skonį kasdien jiems ruošiant vis skirtingus patiekalus. Šiuo metu šis prekės ženklas suteikia galimybę rinktis iš maždaug 750 skirtingų maisto produktų įvairiose kategorijose, įskaitant pieno produktus ir kiaušinius, šviežius vaisius ir daržoves, mėsos ir žuvies gaminius, kepinius, šaldytus produktus bei daugybę kitų“, – sako „Maximos“ atstovė I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

„Maximoje“ - kainų etikečių pokyčiai
„Maximoje“ - kainų etikečių pokyčiai
FOTO: Bendrovės archyvas

Parduotuvėje ieškokite oranžinių „Well Done“ kainų

Kartu su „Well Done“ kaina – visada gera“ kampanijos pradžia nuo šiol „Maxima“ parduotuvėse atsirado ir naujos spalvos – oranžinės – kainų etiketės, padedančios pirkėjams dar lengviau pastebėti visada geras „Well Done“ produktų kainas. „Maximos“ atstovė pabrėžia, kad vystant šį privatų prekės ženklą didžiulis dėmesys skiriamas jo produktų kainodarai, kuri užtikrina, kad kiekvieną kartą atvykęs apsipirkti pirkėjas mėgstamą ar jam aktualų „Well Done“ produktą galės įsigyti už visada gerą kainą.

Naujos spalvos kainos etiketė „Maximoje“
Naujos spalvos kainos etiketė „Maximoje“
FOTO: Bendrovės archyvas

„Būtent todėl kartu su šios „Maximos“ privataus prekės ženklo kampanijos pradžia visose tinklo parduotuvėse įvedėme naujos spalvos – oranžinės – kainų etiketes, kurios pirkėjams padės dar geriau atpažinti aukšta kokybe ir visada gera įprasta kaina pasižyminčius „Well Done“ produktus, o pasirinkus juos – dar ir sutaupyti. Be to, išryškinti šio „Maximos“ privataus prekės ženklo prekių kainų etiketes oranžine spalva pasirinkta ne šiaip sau – ši spalva atitinka „Well Done“ prekės ženklo vadove numatytą spalvų paletę, kurioje dominuoja mėlyna ir būtent oranžinė spalvos“, – teigia „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Pažymėti
Dalintis
Nuomonės