Pagrindinis iššūkis, su kuriuo susiduria Tailando vežėjai yra orlaivių trūkumas. Šiuo metu šalies rinkoje – apie 130 siauro fuzeliažo orlaivių. Augant keleivių srautams, kyla ir paklausa dėl papildomų orlaivių pajėgumų, o ACMI paslauga gali šį iššūkį padėti išspręsti.

Tailando turizmo rinka grįžo į priešpandeminį lygį – šiemet tikimasi pirmą kartą nuo 2019 m. sulaukti 40 mln. lankytojų (palyginimui, pernai jų atvyko 28 mln.). Prognozuojama, kad 2025 m. turistų skaičius Tailande gali augti iki 45,5 mln., o šalies sostinė Bankokas išlieka lankomiausiu miestu pasaulyje. „Thai SmartLynx“ tikslas – padėti Tailando oro linijoms išplėsti keleivių vežimo pajėgumus, ypatingai per vietos sezoninius pikus.

„Remiantis 2023 m. Tailando oro uostų veiklos statistika, ryškiai matomi du kelionių pikai šalies viduje: vasara ir žiema. Prognozuojama, kad per kelis artimiausius metus tokių skrydžių paklausa augs 10%, o Tailando oro linijos susidurs su aiškiu poreikiu didinti savo pajėgumus sezoninių pikų metu. Tapusi pirmąja ACMI paslaugų teikėja šalyje, „Thai SmartLynx“ prisidės prie Tailando aviacijos rinkos augimo“, – teigia įmonės generalinis direktorius Jonas Janukėnas.

Pasak J. Janukėno, ACMI vietos oro linijoms ne tik suteiks papildomų pajėgumų esant sezono pikams, bet ir gali padėti pagerinti pelningumo rodiklius. Statistiškai, oro linijos, strategiškai bendradarbiaujančios su ACMI paslaugas teikiančiomis oro linijų bendrovėmis, gali padidinti pelningumą 2-3 procentiniais punktais.

„Thai SmartLynx“ įsteigimas yra strateginės grupės plėtros, orientuotos į sezoniškumo valdymą, dalis. Tailandas yra priešingo sezoniškumo rinka Europai, tad sumažėjus paklausai žiemos metu, dalį orlaivių bus galima perkelti į Tailandą.

Pernai veiklą pradėjo grupės avialinijų bendrovė „BBN Airlines Indonesia“, o šių metų pradžioje „Avia Solutions Group“ įsigijo Australijos oro linijų bendrovę „Skytrans“. Grupės planuose – įsteigti ACMI paslaugas teikiančias oro linijų bendroves Brazilijoje, Filipinuose ir Malaizijoje.