Turinys be paspaudimų
Kitaip žinomas kaip „no click content“, šis trendas auditorijos buvo išrinktas karščiausiu.
„Šiam trendui aš asmeniškai spaudžiu užtikrintą TAIP,“ – „SuperYou“ projektų direktorės Gabijos Pilipavičiūtės mėgstamiausias trendas vertas dėmesio, nes suteikia visą informaciją vienoje vietoje, be jokių paspaudimų ir neverčia klaidžioti po kelias platformas ieškant aktualios informacijos.
„Socialinių tinklų vartotojai tikisi greitos ir lengvai pasiekiamos informacijos – jie nebenori spausti nuorodų ar pereiti į kitus puslapius, – apie kintančius auditorijos prioritetus pasakojo Gabija. – Algoritmai taip pat skatina turinį, kuris išlaiko vartotojus platformose kuo ilgiau. Dėl to prekių ženklams tampa vis svarbiau pateikti visą informaciją tiesiogiai socialiniuose tinkluose.“
„Edutainment“ turinys
Antroje vietoje ant pakylos lipo edukacinio ir pramoginio turinio miksas. Šiemet žmonės kaip niekad ieško pramoginio turinio, kuris taip pat būtų naudingas, padėtų sužinoti kažką naujo. Gabija pasakojo, nuo ko pradėti norint pilnai išnaudoti šią tendenciją: „Pirmiausia – supraskite savo auditoriją ir jos poreikius: kokie yra jų interesai, kokios temos aktualios, kaip vartoja turinį. Pavyzdžiui, jaunimo auditorijai ir vyresniems „edutainment“ turinys, temos ir kanalas gali skirtis.“ Lietuvoje „Facebook“ platformoje tik 17% auditorijos yra jaunesnė jei 24 metai, kai „TikTok“ platformoje ši auditorijos dalis sudaro daugiau nei 60% visų Lietuvos vartotojų. Tinkamai parinktas kanalas taip pat nulems ir „edutainment“ turinio sėkmę.
Misteris įtraukusis
Trečiasis trendas, sulaukęs daug meilės – turinys, sukurtas įtraukti auditoriją. Toks požiūris į turinį gali kardinaliai pakeisti jo kūrimo eigą ir prioritetus. Pasak Gabijos, „socialinių tinklų turinys neturi būti tik peržiūrų lenktynės, kas pasieks daugiau auditorijos. Dabar svarbiausia – abipusės komunikacijos skatinimas.“ Pristatymo metu kaip puikų pavyzdį Gabija pasakojo apie „SuperYou“ kliento „Tele2“ kalėdinę kampaniją, kurios metu komanda važiavo aplink Lietuvą ir skirtinguose miestuose paliko dovanas, kurių lokacijomis dalinosi „Instagram“ kanale. „Tokiu būdu sulaukėm itin kokybiško įsitraukimo, pozityvių reakcijų iš savo auditorijos.“
Ponas segmentas
Nemažai meilės sulaukė ir techninė marketingo pusė. El. laiškų rinkodara kiekvienais metais nurašoma, kaip mirusi, bet vėl ir vėl prisikelia kaip labiausiai atsiperkantis rinkodaros kanalas. Šį kartą, didžiausią atsiperkamumą užtikrina detali auditorijos segmentacija.
„Amžius arba lytis – nebe rodikliai, o tik kontekstai. Todėl čia kaip problemos sprendėja žengia dinaminė segmentacija. O tai – automatizuotas būdas proaktyviai komunikuoti, – apie el. pašto rinkodaros tendencijas pasakojo Gabrielė Pajėdaitė – Macevičienė, „SuperYou“ kūrybos ir dizaino komandos vadovė. Šiam trendui įgyvendinti dirbtinis intelektas tampa nepamainomu įrankiu, padėsiančiu apdoroti didžiulius duomenų kiekius. – Geriausio rezultato galima tikėtis, jei duomenys pateikiami kuo platesne apimtimi: nuo paspaudimų rodiklių iki demografinių žymų.“
Reklama su DI
Dar vienas trendas, reikalaujantis didelio duomenų kiekio analizės, o tam į darbą skuba dirbtinis intelektas. Apie tai, kaip DI keičia mokamos reklamos lauką pasakojo Gintarė Surgutanovienė, „SuperYou“ vykdančioji direktorė: „Reklama su DI žada pagreitinti turinio kūrimą, padidinti reklamos atsiperkamumą ir tai padaryti pigiau. Skamba net šiek tiek įtartinai. Bet pažiūrėkime į sritis, kur galime panaudoti DI veiklos rinkodaroje.“
Gintarė trumpai aptarė dinaminės reklamos kūrimą, tikslinį taikymą ir prognozuojamąją analitiką – visas mokamos reklamos kanalo nišas, kuriose DI tampa privalomu įrankiu. „Jei jūsų kampanijos vis dar valdomos rankiniu būdu – jūs prarandate rinkos dalį.“
Autentiškumas ir dirbtinis intelektas – kartu
Ne tik aukščiausiai įvertinti, bet ir likę trendai pabrėžia vieną pagrindinę rinkodaros tendenciją: ne tik žmonių auditorijos, bet ir rinkodaros specialistai visuose skaitmeniniuose kanaluose tikisi daugiau tikrumo, juokų ir nereklaminio turinio. Apie autentiškumą ir turinio tendencijas pasakojo renginio svečias Tomas Ramanauskas. Jis pabrėžė naujas sritis, iš kurių turinio kūrėjai gali semtis įkvėpimo ir auditorijos poslinkį į autentiškumą, ir kaip skirtingai tai visi supranta. Na o autentiškam turiniui serviruoti pasitelkiamas dirbtinis intelektas, kuris padeda jį pateikti tinkamoje vietoje ir tinkamu laiku. Tai jau tampa turinio sėkmės garantu.
Visą marketingo trendų ataskaitą „SuperYou“ siūlo gauti nemokamai čia.