Pasak agentūros partnerės ir kūrybos vadovės Eglės Bagdonaitės, tai yra ilgai planuotas ir nuosekliai įgyvendintas žingsnis.

„Komunikacija jau seniausiai peržengė tik turinio kūrimo ribas ir pastebime, kad klientai komunikaciją organizacijos viduje ar išorėje vis dažniau mato ir vizualiai. Tai paskatino nuosekliai užsiauginti kompetencijas ir papildyti komandą žmonėmis, galinčiais savo talentu bei žiniomis išpildyti visus klientų poreikius. Iš vienų rankų, kokybiškai ir efektyviai“, – teigia E. Bagdonaitė.

Pasak jos, paslaugų plėtra padės agentūrai stiprinti pozicijas rinkoje ir geriau atitiks esamų bei būsimų klientų lūkesčius.

Išnaudos ir dirbtinį intelektą

Prie agentūros dizaino komandos vairo stoja Justina Jokūbaitytė, anksčiau dirbusi su didžiausiais šalies prekių ženklais agentūrose bei kaip laisvai samdoma specialistė. „Bosanovoje“ J. Jokūbaitytė bus atsakinga už dizaino paslaugų vystymą ir plėtrą. Tarp jų – ir dirbtinio intelekto (DI) pasitelkimą vizualinėje komunikacijoje.

„DI dažnas vartotojas mato ne kaip priemonę ar įrankį, bet kaip rezultatą – automatiškai sugeneruotą produktą. Jis padeda optimizuoti procesus, tačiau man tikroji DI vertė atsiskleidžia kuriant unikalius ir ryškius sprendimus, kurie kelia dizaino kokybę į naują lygį ir leidžia tiksliau bei įtaigiau perteikti komunikacijos esmę“, – sako „Bosanova“ dizaino vadovė.

Plėsti paslaugas paskatino klientai

Anot E. Bagdonaitės, šiuo pokyčiu nesiekiama varžytis su grafinio dizaino agentūromis, tačiau mažėjant riboms tarp reklamos ir komunikacijos agentūrų, dizainas nelieka už borto.

„Mūsų agentūroje klientas visada yra dėmesio centre. Šis įsipareigojimas padeda organizuoti kasdienius darbus, planuoti įmonės plėtrą ir augimą. Tad priimant sprendimą teikti dizaino paslaugas pirmiausiai galvojome apie klientų poreikius. Jei anksčiau juos galėjome išpildyti rašydami ar organizuodami, nuo šiol galėsime ir iliustruodami“, – teigia E. Bagdonaitė.

„Bosanova“ yra viena sparčiausiai augančių komunikacijos agentūrų Lietuvoje, teikianti viešųjų ryšių, integruotos komunikacijos, dizaino ir viešųjų reikalų paslaugas. Tarp jos klientų – „Swedbank“ Lietuvoje, „Lidl“, iniciatyva „4 procentai“, „Wolt“, „IKEA“, „Linas Agro“, „Omnisend“, „HISK“ ir kiti Lietuvos ir tarptautiniai prekių ženklai. Agentūros klientų projektai yra pelnę virš 40 apdovanojimų Lietuvoje ir užsienyje.

Nuo 2022 m. „Bosanova“ yra komunikacijos grupės „Miltton“ partneriai Lietuvoje. „Miltton“ yra viena didžiausių komunikacijos grupių Šiaurės šalyse, veiklą vykdanti Suomijoje, Švedijoje, Estijoje, Latvijoje ir Ukrainoje. Grupė taip pat turi biurus Briuselyje (Belgija) ir Vašingtone (JAV).

Agentūros akcininkai yra Vytautas Matulevičius, Eglė Bagdonaitė ir Neringa Gudišauskaitė-Garliauskienė.