Meilės dienai skirtą kampaniją sudaro trys etapai. Pirmojo etapo metu buvo atskleisti pikantiški fantazijos.lt atliktos apklausos duomenys, kurie parodė dažniausiai tarp lietuvių pasitaikančias sekso metu patiriamas traumas. Iškart po to, Vasario 14-ąją, „Balcia“ programėlėje atsirado specialus šiai progai sukurtas nemokamas žaidimas. O trečiasis etapas kol kas išlieka paslaptimi ir bus atskleistas tik praėjus meilės dienai.
Prekės ženklo fantazijos.lt įkūrėjas Povilas Klusaitis sako, kad ši netikėta partnerystė su draudimo technologijų bendrove „Balcia Insurance SE“ – drąsus ir netradicinis siekis atkreipti lietuvių dėmesį į būsto draudimo privalumus.
„Prieš Valentino dieną atlikę savo klientų apklausą sužinojome, kad sekso metu lietuviai patiria ne tik malonių akimirkų, bet ir pačių keisčiausių nutikimų. Dažniausiai susijusių su traumomis, lūžusiais baldais ar apgadintais namais. Tad šią Valentino dieną nusprendėme bendradarbiauti su nestandartiniais sprendimais garsėjančia bendrove „Balcia“ – juk kiekvienas turėtų švęsti Valentino dieną nevaržomai ir tik taip, kaip norisi, – sako P. Klusaitis.

Kviečia šėlti ir meilėje, ir gyvenime
„Balcia“ rinkodaros vadovas Jonas Žala atskleidžia kampanijos šūkį – „Šėlk meilėje ir gyvenime“.
„Norime išlipti iš visų įmanomų rėmų ir susivieniję su fantazijos.lt paskatinti lietuvius atsipalaiduoti. O šėlti meilėje ir gyvenime – kvietimas gyventi pilnavertiškai, be apribojimų, tiek fiziškai, tiek emociškai. Šis jėgų susijungimas – puikus pavyzdys, kaip kūrybiškai galima atrasti sinergiją tarp skirtingų verslo sektorių“, – sako J. Žala.

J. Žala pasakoja, kad visos kampanijos metu – vasario 14-21 dienomis „Balcia“ programėlėje kiekvienas ras specialiai šiai progai sukurtą mobilųjį žaidimą, kurį žaidžiant bus galima laimėti fantazijos.lt įsteigtus prizus.
„Naudodamiesi inovatyviais metodais siekiame ne tik parodyti, kad draudimas yra naudingas ir reikalingas, bet ir atkreipti dėmesį į jo svarbą tiek kasdienėse situacijose, tiek intymiuose gyvenimo momentuose. Toks požiūris padeda kurti aktualias paslaugas ir artimesnį santykį su klientais“, – teigia rinkodaros vadovas.
Kūrybinė projekto kampanija parengta bendradarbiaujant su skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūra SOMA.