„Praėjusiais metais užsieniečiai sudarė apie 40 proc. mūsų naujų klientų, o per šių metų sausį „Labas“ pakuotes įsigijo net 97 tautybių žmonės. Supratome: metas pasilabinti su margu jų būriu, nes „Labas“ – labiausiai už tave“, – teigia „Labas“ prekės ženklo vadovas Aleksandr Spicyn.
Klientams dovanoja palaikymą
Pasak jo, kuriant kampaniją norėta atskleisti žodžio „Labas“ galią perteikiant jame slypintį svetingumo, priėmimo ir geranoriškumo jausmą. „Kai sveikinamės, sakydami „Labas“, tarsi sakome, kad žmogus, kurį matome, yra „labas“ – t.y. geras arba gerai nusiteikęs. Siekėme, kad reklama būtų persmelkta šio pozityvaus jausmo, o klientai matytų, kad „Labas“ juos sujungia ir palaiko“, – papildo prekės ženklo vadovas.

Palaikymą klientams „Labas“ jau ne pirmą kartą rodo realiais veiksmais. Rudens kampanijoje prekės ženklas savo reklaminį eterį išdalino tvarių ir socialiai atsakingų iniciatyvų kūrėjams ir puoselėtojams, o šį kartą naujai perkantiems pakuotę dovanoja pusės už ją sumokėtų pinigų grąžinimą į sąskaitą.
Tampa daugiakalbe paslauga
Reklaminiame klipe, be „Labas“ prekės ženklo veido Arno Ašmono, vaidina trys labai etniškai skirtingi žmonės – vienas yra pusiau ukrainietis, pusiau korėjietis, kitas – pusiau kazachas, pusiau amerikietis, trečia aktorė yra iš Ganos, o jų gyvenimai sukosi įvairiausiose šalyse ir kultūrose.
Nors televizijos klipas lietuviškas, smagiai ištęstas žodis „Laaabaaaaaas“ greitai tampa suprantamas kiekvienam į šalį atvykusiam jo žiūrovui. Skaitmeninės šios kampanijos reklamos, tinklapis, pakuotės ir kitos priemonės – daugiakalbės.
Žmogiškas ryšys skatina nusišypsoti
„Lietuvoje gyvenantys užsieniečiai – ir studentai iš skirtingų valstybių, ir uždarbiauti trumpam atvykę įvairių profesijų atstovai. Norėjosi jiems duoti ne vien greitą interneto ir telefono, bet ir žmogišką ryšį. Kampanijos ašimi tapo žodis „Labas“, nes pasisveikinimas, kaip ir mobilusis ryšys, sujungia žmones. Kampanijai sukūrėme specialų sprendimą – išvertėme žodį „Labas“ į skirtingas kalbas, kad iš svetur atvykę žmonės nusišypsotų ir jaustųsi čia laukiami.
Beje, jei paklausite, ar žodžio „Laaabaaaaaas“ ištęsimas vaizdo klipe yra įkvėptas vieno tokio kultūrinio reiškinio, atsakymas yra „taip“, – apie idėją pasakojo integruotos komunikacijos agentūros „Sons & Daughters“, kūrusios šią kampaniją, kūrybos vadovas Eimantas Barkauskas.
Svetingumą ir palaikymą kampanijoje išreiškia ir rinkodaros pasiūlymas. Visiems perkantiems išankstinio apmokėjimo pakuotę 50 proc. jos vertės grįžta į sąskaitą.
Kampanija tęsis iki vasario 26 d. Jos vaizdo klipą galite pamatyti čia: