Geriausia agentūra Baltijos šalyse išrinkta latvių „Magic“, antroje vietoje yra „Not Perfect Vilnius“, trečioje – latvių „Deep White, ketvirtoje – „Fabula Rud Petersen Group“, penktoje – latvių „Golin“, šeštoje – estų „Not Perfect Tallinn“, septintoje – „Autoriai“, aštuntoje – estų „Tabasco“, devintoje – latvių „McCann Riga“, dešimtoje – latvių „White Label“.
Reitingas atspindi reklamos, komunikacijos, dizaino agentūrų kūrybinį meistriškumą ir yra grindžiamas laimėjimais įvairiuose konkursuose. Be vietinių reklamos konkursų, atsižvelgiama į keletą regioninių ir tarptautinių konkursų („Balticbest“, „Mi:it & Links“, NAPA Baltic, KIAF, „Golden Drum“, ADCE, „Eurobest“, European Design Awards, „Euro EFFIE“, EPICA, „Clio“, „The One Show“, LIA, D&AD, „Kanų liūtai“). Kadangi šiemet Latvijoje nebuvo rengti vietiniai „Adwards“ apdovanojimai, organizatoriai išimties tvarka turėjo pakoreguoti metodiką vieneriems metams. Taškai buvo skaičiuojami tik iš tarptautinių apdovanojimų konkursų, neįtraukiant vietinių.
„Not Perfect Vilnius“ per paskutinius šešerius metus 5 kartus buvo išrinkta geriausia agentūra mūsų šalyje, o Baltijos regione lydere tapo net triskart.
Įvertinimu besidžiaugiantis „Not Perfect Vilnius“ valdybos pirmininkas Paulius Senūta teigė pasigedęs kūrybinės konkurencijos.
„Žinoma, džiaugiamės, bet ir truputį liūdime. Tai penktas kartas per pastaruosius šešerius metus, kai tapome geriausia Lietuvos kūrybine agentūra. Šis pasiekimas rodo ne tik tai, kokia kūrybiška mūsų agentūra, bet ir tai, kad Lietuvoje trūksta kūrybinės konkurencijos kūrybinės agentūros tampa vis mažiau kūrybiškos. O tai niekieno negali džiuginti. Manau, visi laimėtume, jei tai pradėtų keistis“, – svarstė P. Senūta.
Iš visų vertintų agentūros darbų bene ryškiausiai švietė projektas „Paskolinė“.
Su šiuo darbu „Not Perfect Vilnius“ pelnė auksą „Baltic Best“ ir „Golden drum“, auksą ir bronzą „ADC*LT“ ir kituose reklamos festivaliuose.
2000-aisiais įkurta kūrybinė agentūra šiuo metu dirba su projektais JAV, PAR, Suomijoje, Švedijoje, Nyderlanduose, teikia integruotos rinkodaros paslaugas tokiems klientams kaip „Švyturys-Utenos Alus“, „Akropolis“, „Swedbank“, „Bitė“, „Lidl“, „Xiaomi“, NATO ir kt. ir dabar stiprina kompetencijas viešųjų ryšių srityje.
Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“ pripažinta antra geriausia reklamos, komunikacijos ir dizaino agentūra Lietuvoje bei antrus metus iš eilės ketvirta geriausia Baltijos šalyse. Agentūra pranešime teigia, kad aukštą vietą „Baltic Best“ Baltijos šalių reitinge lėmė reikšmingi laimėjimai tarptautiniuose reklamos, kūrybos ir komunikacijos apdovanojimuose.
„Fabulos“ tikslas – nuolat peržengti tradicinės komunikacijos ribas. Kiekvienais metais randame būdų, kaip padaryti komunikaciją išradingesnę, paveikesnę ir labiau įtraukiančią. Galime didžiuotis, kad mūsų idėjos nelieka nepastebėtos profesionalų. Pernai daugiau nei dešimčiai klientų pelnėme aukščiausius įvertinimus vietos ir tarptautiniuose apdovanojimuose“, – sakė Raminta Rimkienė, agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ partnerė ir direktorė.
„Porą metų iš eilės būti geriausiųjų Baltijos šalių kūrybinių agentūrų penketuke yra nebe sėkmė ar atsitiktinumas, o mūsų požiūrio į kūrybingumą ir įdėto darbo įrodymas. Tikiu, kad tai siunčia žinutę apie „Fabulos“ gebėjimus ir mūsų reklamos bei komunikacijos rinkai, ypatingai mūsų būsimiems klientams – mes pasiruošę jūsų komunikacijos iššūkius paversti laiminčiais sprendimais. Ir nors mes viršūnėje dar neilgai, bet tikrai ilgam“, – teigė Linas Migonis, agentūros kūrybos direktorius, partneris ir „Fabula Creative“ komandos vadovas.
2024 metais „Fabula Rud Pedersen Group“ agentūros kūrybos darbai iškovojo daugybę pergalių Lietuvos ir tarptautiniuose konkursuose – „SABRE“, „Baltic Best“, „Ukrainian Creative Stories“, „Mi:t & links Baltic Communication Awards“, kur „Fabula“ tapo pripažinta 2024 m. Lietuvos metų agentūra, taip pat vietiniuose „ADC Lietuva“, „Password“, „PR Impact Awards“ konkursuose. Pastarajame „Fabulai“ pernai buvo suteiktas metų agentūros titulas, o agentūros darbai pateko tarp geriausiųjų dvylikoje kategorijų ir buvo nominuoti apdovanojimams net 14 kartų. Daugiausia apdovanojimus pelnę agentūros projektai: „Nešvaistyk savo balso“ (Europos Parlamento Biuras Lietuvoje), „Tik be pavydo scenų“ („Eurojackpot“), „Esame komanda, turime planą“ (LR VRM pasiruošimo ekstremalioms situacijoms kampanija), „BIOCITY“ didžiausio technologijų miesto atidarymas ir pristatymas visuomenei.
Didžiausio vietos ir tarptautinio pripažinimo sulaukęs „Fabulos“ projektas – kartu su USAD įgyvendinta kampanija „Keisk tarą į šlamančius“. 2023 m. pabaigoje USAD iniciatyva, grąžinant tarą į užstato sistemą, atsirado galimybė paaukoti surinktą sumą „Sengirės fondui“ ir taip prisidėti prie Lietuvos sengirių išsaugojimo. Siekiant paskatinti Lietuvos gyventojus prisidėti prie šios akcijos, „Fabula“ sujungė menininką Žygimantą Kudirką (Mesijus) ir chorą „Ąžuoliukas“.
Kampanijai sukurta daina kelias savaites laikėsi „Spotify“ muzikos klausimo platformos topuose, tuo tarpu kampanijos komunikaciją lydintis išskirtinis vaizdo klipas buvo nominuotas M.A.M.A. 2023 apdovanojimuose. Svarbiausia, iki šiol iniciatyvos dėka jau išsaugota per 120 tūkst. kvadratinių metrų senųjų Lietuvos girių.
„Fabula Rud Pedersen Group“ veikia nuo 1999 m. ir teikia plataus spektro komunikacijos paslaugas. Agentūroje dirba daugiau kaip 40 konsultantų ir komunikacijos specialistų. „Fabula“ yra tarptautinės strateginių komunikacijos konsultacijų įmonių grupės „Rud Pedersen Group“, viena pirmaujančių ir sparčiausiai augančių komunikacijos paslaugų grupių Europoje, narė.
2024 m. „Baltic Best“ reitinge „Fabula“ pripažinta geriausia agentūra Lietuvoje ir ketvirta geriausia Baltijos šalyse.