„Diskutuojant apie tai, kas galėtų vizualiai išreikšti mūsų norimą perduoti žinutę, pagalvojome apie momentines, vadinamąsias „Polaroid“ nuotraukas. Vos jas padarius, iš pradžių nematyti nieko, tačiau vėliau po truputį vaizdas ima ryškėti, kol pasidaro visai aiškus. Tikimės, kad ir ši mūsų iniciatyva jau leido žmonėms su negalia pasijusti labiau matomiems, bet, be abejo, dar liko nueiti ilgą kelią ir mes esame pasiryžę tai daryti“, – sako Vaida Budrienė, „Delfi“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė.
Nuo 2023 m. gruodžio, kai prasidėjo iniciatyva „(Ne)Matomi“, naujienų portale „Delfi“ buvo publikuota daugiau nei 350 straipsnių ir kitokio formato turinio, kuris sulaukė didžiulio visuomenės susidomėjimo – bendras peržiūrų skaičius šiuo metu siekia 3,5 mln. atvertimų, autorinių straipsnių perskaitymo vidurkis yra apie 15 tūkst. Iniciatyva „(Ne)Matomi“ neapsiribojo vien tradicinės žiniasklaidos formomis. „Delfi“ atstovai dalyvavo įvairiuose renginiuose, konferencijose, buvo surengta speciali „(Ne)Matomi“ konferencija, organizuoti susitikimai su organizacijomis, vienijančiomis žmones su negalia. „Delfi“ įmonėje buvo organizuotas įtraukties mėnuo, vyko šešėliavimo programa, į kurią aktyviai įsitraukė „Delfi“ darbuotojai.
Iniciatyvos „(Ne)Matomi“ reklaminės kampanijos kūrybinė dalis taip pat buvo įgyvendinta vidiniais įmonės resursais.
„Esame labai dėkingi kolegoms, kurie atsiliepė į prašymą nusifilmuoti klipe ar sudalyvauti fotosesijoje. Pačiam „Delfi“ ši iniciatyva itin svarbi ir prasminga – gera žinoti, kad prisidedame kuriant visuomenę, kurioje yra vietos visiems“, – sako V. Budrienė.
Reklaminės kampanijos projektui vadovavo Dominyka Balsė, fotografas – Andrius Ufartas, video autorius – Modestas Dubninkas, dizaino kūrėjas – Tomas Korsakas. Kampanijos plakatai yra rodomi stenduose ir ekranuose viešose vietose, reklama transliuojama radijuje, rodoma internete.
Kaip buvo kuriama kampanija, galite matyti šiame video siužete ir nuotraukose: