Praėjusiais metais konkursas sulaukė rekordinio skaičiaus – 231 paraiškos, kurias pateikė komunikacijos specialistai iš Latvijos, Lietuvos ir Estijos, įskaitant agentūras, įmones, viešąsias įstaigas, nevyriausybines organizacijas, pavienius specialistus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Beveik 30 % paraiškų pateikė dalyviai iš Lietuvos. Kelios Lietuvos agentūros ir institucijos užėmė aukštas vietas, tarp jų „INK Agency“, „Co:Agency“, „Adverum“, Susisiekimo ministerija, Užsienio reikalų ministerija ir „Fabula Rud Pedersen Group“, kuri buvo pripažinta Lietuvos metų agentūra.
„Europoje vyksta daugiau nei 20 tarptautinių komunikacijos konkursų. „Mi:t&Links“ išsiskiria tuo, kad dalyvaujant jame ne tik galima įvertinti geriausius darbus Baltijos šalyse, bet kartu skatinama komunikacijos industrijos plėtra, galinti palengvinti dalijimąsi žiniomis, įgūdžių tobulinimą ir keitimąsi patirtimi. Konkurse visada siekiama profesinio meistriškumo, taip išryškinama komunikacijos įvairovė ir jos svarba kiekvienoje srityje“, – pabrėžė A. Bork-Ržečicka.
LaKA prezidentė pridūrė, kad konkursas yra ne tik varžymasis, bet ir mokymasis iš geriausiųjų bei galimybė suprasti, kas „veikia“ įvairiose šalyse. „Konkurso formatas – geriausių darbų pristatymas internetu, tarptautinė žiuri ir gyvos diskusijos – suteikia įžvalgų apie kultūrinius ir suvokimo skirtumus bei galimybę dalintis patirtimi“, – teigė A. Bork-Ržečicka.
Dalyvauti bet kurioje iš 20 konkurso kategorijų gali įmonės, agentūros, valdžios institucijos, nevyriausybinės organizacijos ir pavieniai specialistai iš Latvijos, Lietuvos, Estijos ir kitų Europos šalių.
Įprastas paraiškų pateikimo laikotarpis tęsiasi iki kovo 3 d. 15.59 val., o vėlyvoji registracija vyks nuo kovo 3 d. 16.00 iki kovo 17 d. 16.00 val.
Paraiškas vertins tarptautinė žiuri, kurią sudarys 20 narių, atstovaujančių akademiniam, viešajam, privačiam ir nevyriausybiniam sektoriams. Iš pradžių kiekvienoje kategorijoje bus atrinkti keturi finalininkai, o nugalėtojai paaiškės po finalininkų kampanijų pristatymų 2025 m. balandžio 10 d.
„Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2025“ nugalėtojai bus paskelbti ir pagerbti renginyje, kuris vyks 2025 m. balandžio 11 d.
Visos konkursui pateiktos kampanijos turi būti įgyvendintos iki 2024 m. gruodžio 31 d. Kategorijose „Problema ir krizė“ ir „Istorijos pasakojimas“ teikiamų kampanijų įgyvendinimo laikotarpis apima 2020 m. sausio 1 d. – 2024 m. gruodžio 31 d., jei jos nebuvo pateiktos anksčiau.
Daugiau informacijos apie konkursą, taisykles ir kainas galima rasti oficialioje apdovanojimų svetainėje: www.miitandlinks.com.
Praėjusiais metais „Grand Prix“ ir Latvijos metų agentūros titulu „Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2024“ apdovanojo viešųjų ryšių agentūrą „Deep White“, o nepriklausoma specialistė Katri Link iš Estijos laimėjo antrąją vietą kategorijoje „Be biudžeto“.
LaKA organizuojamas Baltijos šalių komunikacijos profesionalų konkursas vyksta nuo 2005 m.
Apie konkursą „Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2025“
Konkursas „Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2025“ yra pagrindinis kasmet vykstantis Baltijos šalių komunikacijos industrijos renginys. Šiais metais jis tokiu pavadinimu rengiamas jau dešimtą kartą, o pats konkursas vyksta nuo 2005 m. LaKA kartu su komunikacijos agentūra „Public ID“ organizuojamo konkurso tikslas – suteikti platformą industrijos atstovams pristatyti savo sėkmingiausius praėjusių metų darbus, mokytis iš kitų, semtis įkvėpimo, pagerbti geriausius projektus bei kampanijas.