„Klipo koncepcija buvo įkūnyti vietos pojūtį. Siekiau leisti žiūrovui patirti pasakojimo dramaturgiją per emocijas, o ne naratyvą“, – sako Mija Kembrė. Pasak režisierės, ši reklama nėra tradicinis reklaminis klipas – tai subtilus kinematografinis pasakojimas, leidžiantis žiūrovui pajusti autentišką šokolado „Naive“ gamybos aplinką ir filosofiją.

Klipo personažai – tai patys šokolado „Naive“ kūrėjai, kurie į savo darbą žvelgia ne kaip į verslą, o kaip į gyvenimo būdą. „Norint iš tiesų pajusti jų pasaulį, reikia visiškai atsiverti šiai patirčiai, nes joks racionalus požiūris negali perteikti visumos to, kas apibrėžia šią vietą“, – teigia Mija.

Prie šios reklamos kūrybinės komandos prisidėjo kino profesionalai:

Operatorius: Nojus Drąsutis

Montažo režisierius: Antanas Skridaila

Garso dizainas: Pete & Wolf

Koloristas: Justinas Vencius

Mija Kembrė – Lietuvos nacionalinės kino mokyklos absolventė, savo karjerą pradėjusi kaip trumpametražių filmų ir muzikinių vaizdo klipų kūrėja. Jos darbai išsiskiria vizualine estetika, gebėjimu pastebėti grožį kasdienėse akimirkose ir subtiliu pasakojimu, kuris įtraukia žiūrovą į romantizuotą pasaulio suvokimą. Pastaruoju metu ji vis labiau įsitvirtina reklamos režisūros srityje, kur siekia derinti autorinį braižą su prekių ženklų istorijomis.