AB „Utenos trikotažas“ nusprendus koncentruotis į didžiausias pajamas generuojančią užsakomosios gamybos veiklą, buvo atsisakyta inovatyvios ir tvarios mados ženklo „About“ – jį vysčiusi antrinė bendrovė „Aboutwear“ dar neišregistruota, bet jau sustabdžiusi komercinę veiklą, praneša „Verslo žinios“.
„About“
11 straipsnių
AB „Utenos trikotažas“ nusprendus koncentruotis į didžiausias pajamas generuojančią užsakomosios gamybos veiklą, buvo atsisakyta inovatyvios ir tvarios mados ženklo „About“ parduotuvių – jas vysčiusi antrinė bendrovė „Aboutwear“ dar neišregistruota, bet jau sustabdžiusi komercinę veiklą, praneša „Ve...
Norėjusio pakilti kaip Feniksas iš pelenų prekės ženklo „About“ skrydis truko neilgai. Antradienį paskelbta, kad po 10 įdomių „About“ kūrimo ir puoselėjimo metų prekės ženklas uždaromas – visa jo veikla nutraukiama kovo 6 dieną.
Po dešimties metų rinkoje – į startuolio kailį: nuo Kinijos atsekė gamybos grandinę ir nėrė į tarptautinius vandenis (1)
Pernai atsiskyrus nuo „Utenos trikotažo“ prekės ženklui „About“ atsivėrė greitų, kūrybiškų ir drąsių verslo sprendimų galimybė. Žinoma, lazda turi du galus: atsitraukus tvirtam užnugariui tenka stengtis pritraukti investicijų ir atidžiai skaičiuoti išlaidų bei pajamų balansą. „Norime pakilti kaip Fe...
„Utenos trikotažo“ prekių ženklas „About“ ruošiasi pokyčiams: steigiama nauja bendrovė, numatoma tarptautinė plėtra (1)
Pasaulinės mados akiratyje pozicijas stiprinantis „Utenos trikotažo“ inovatyvios aprangos ženklas „About“ žengia į naują vystymo etapą – juo rūpinsis naujai steigiama dukterinė bendrovė ir tik šiam prekių ženklui dedikuota profesionalų komanda, rašoma pranešime.
Paryžiaus mados savaitės metu pasaulinės mados analizės ir prognozių agentūra WGSN lietuviškus „Utenos trikotažo“ gaminius „About“ įvardijo kaip vienus iš tendencijų lyderių. „Nepatogi tiesa – viskas, ką darėme, veikė, pardavimai išaugo dvigubai, bet to nepakako, kad taptume pelningu verslu“, – sako...
Paryžiaus mados savaitės metu, kur naujausias kolekcijas demonstravo pasaulinio garso prekių ženklai, vyko specializuotų apatinių drabužių paroda. Kaip rašoma pranešime spaudai, lyderiaujanti mados analizės ir prognozių agentūra WGSN savo naujausioje apžvalgoje pristatė lietuviškus gaminius - „Uteno...
Per dvejus metus didžiausia Vidurio ir Rytų Europos tekstilės bendrovė „Utenos trikotažas“ padvigubino savo parduotuvių tinklą ir 2018-uosius pasitiks turėdama 15 parduotuvių.
Didžiausia Vidurio ir Rytų Europos tekstilės bendrovė „Utenos trikotažas“ pradeda mažmeninės prekybos prekės ženklo atnaujinimą ir keičia „Utenos trikotažo“ parduotuvių interjerą, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
Mažiau nei trys mėnesiai praėjo nuo to momento, kai Lenovo pateko į skandalą dėl reklaminės programos Superfish, o kinų kompanija vėl minima naujoje istorijoje. Lenovo programinėje įrangoje System Update rasti trys saugumo sistemos pažeidžiamumai.
Stringant pieno gaminių eksportui į Rusiją, ne vienas klausė, o kodėl lietuviai neeksportuoja į Vakarus? Net suvokdami, kad gali pagaminti mažų mažiausiai Europos Sąjungos (ES) standartus atitinkančios kokybės produktą, verslininkai atsargiai investuoja į savo prekių ženklo sutarptautinimą. Apie tai...