Ad Fingers

11 straipsnių

Be skaitmeninių verslo sprendimų šiandien neįmanoma žengti nė žingsnio, kadangi tiek verslas, tiek rinkodara remiasi į tą patį kertinį akmenį – vartotojo poreikio nustatymą. Rinkodara tampa ne tik brandesne, bet ir tikslesne, galinčia ne tik matuoti verslo progresą, bet ir nuspėti tam tikrus veiksni...

Jūratė Žuolytė

Tinkamai sudėliojus reklamos strategiją socialiniame tinkle „Facebook“, galima iškart siekti skirtingų tikslų: didinti įmonės žinomumą, gerinti įvaizdį, auginti pardavimus, stiprinti vartotojų lojalumą. Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Ad Fingers“ strategas Elvinas Jakimovas pasakoja, kaip pavyko ...

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Ad Fingers“ pradeda bendradarbiavimą su didžiausią šalyje degalinių tinklą valdančia bendrove „Viada LT“. Abiejų kompanijų atstovai pabrėžia, jog pagrindinis bendradarbiavimo tikslas bus pagerinti jaunesnės auditorijos dalies pasiekiamumą bei padidinti jos įsitrauki...

Kristoforas Akromas

Nuolat augančią interneto svarbą prekės ženklų komunikacijai geriausiai iliustruoja užsakovų biudžetų eilutėse esantys skaičiai. Skaitmeninę erdvę šiandien jau suvokiame kaip būtinybę, tačiau vien egzistuoti internete neužtenka – tai būtų tolygu prastiems politikų įrašams feisbuke, kurių niekas nesk...

Parduotuvių tinklo „Narvesen“ skaitmenine komunikacija rūpinsis skaitmeninės rinkodaros agentūra „Ad Fingers“, kuri bus atsakinga už prekės ženklo skaitmenines kampanijas, kūrybinius, turinio sprendimus, media strategiją ir jos įgyvendinimą, taip pat vykdys išplėstinės stebėsenos ir segmentavimo spr...

Baltijos šalių kosmetikos rinkos lyderis „L'Oréal Baltic“ vienu iš savo prekės ženklo „L'Oréal Paris“ komunikacijos partneriu Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje oficialiai pasirinko skaitmeninės rinkodaros agentūrą „Ad Fingers“. Lietuviai nuo šiol bus atsakingi tiek už bendrovės skaitmeninių kampanijų...