Be skaitmeninių verslo sprendimų šiandien neįmanoma žengti nė žingsnio, kadangi tiek verslas, tiek rinkodara remiasi į tą patį kertinį akmenį – vartotojo poreikio nustatymą. Rinkodara tampa ne tik brandesne, bet ir tikslesne, galinčia ne tik matuoti verslo progresą, bet ir nuspėti tam tikrus veiksni...
Ad Fingers
11 straipsnių
Tinkamai sudėliojus reklamos strategiją socialiniame tinkle „Facebook“, galima iškart siekti skirtingų tikslų: didinti įmonės žinomumą, gerinti įvaizdį, auginti pardavimus, stiprinti vartotojų lojalumą. Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Ad Fingers“ strategas Elvinas Jakimovas pasakoja, kaip pavyko ...
Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Ad Fingers“ pradeda bendradarbiavimą su didžiausią šalyje degalinių tinklą valdančia bendrove „Viada LT“. Abiejų kompanijų atstovai pabrėžia, jog pagrindinis bendradarbiavimo tikslas bus pagerinti jaunesnės auditorijos dalies pasiekiamumą bei padidinti jos įsitrauki...
Socialiniuose tinkluose vis didesnę įtaką auditorijos nuomonei daro nebe puslapių administratoriai ar įmonės, o ,regis, visiškai „pašaliniai“ žmonės, neturintys tiesioginio ryšio su konkrečia preke ar paslauga. Būtent nuomonės formuotojai, lyderiai arba tiesiog influenceriai yra bene sparčiausiai au...
Vienas didžiausių skaitmeninių rinkodaros specialistų galvos skausmų – įrodyti savo klientams, kad jų vystoma kampanija iš tiesų veiksminga. Tačiau kaip būti tikram, kad reklamą pamatęs žmogus tikrai atvyko į parduotuvę? Nenuostabu, kad šią problemą jau seniai pastebėjo ir „Facebook“, į jos sprendim...
Nuolat augančią interneto svarbą prekės ženklų komunikacijai geriausiai iliustruoja užsakovų biudžetų eilutėse esantys skaičiai. Skaitmeninę erdvę šiandien jau suvokiame kaip būtinybę, tačiau vien egzistuoti internete neužtenka – tai būtų tolygu prastiems politikų įrašams feisbuke, kurių niekas nesk...
Parduotuvių tinklo „Narvesen“ skaitmenine komunikacija rūpinsis skaitmeninės rinkodaros agentūra „Ad Fingers“, kuri bus atsakinga už prekės ženklo skaitmenines kampanijas, kūrybinius, turinio sprendimus, media strategiją ir jos įgyvendinimą, taip pat vykdys išplėstinės stebėsenos ir segmentavimo spr...
Baltijos šalių kosmetikos rinkos lyderis „L'Oréal Baltic“ vienu iš savo prekės ženklo „L'Oréal Paris“ komunikacijos partneriu Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje oficialiai pasirinko skaitmeninės rinkodaros agentūrą „Ad Fingers“. Lietuviai nuo šiol bus atsakingi tiek už bendrovės skaitmeninių kampanijų...
14 kartą vykusiuose „Adrenalino“ apdovanojimuose metų kūrybine agentūra išrinkta „Milk“. Geriausia rinkodaros vadove paskelbta „Maxima LT“ prekės ženklo departamento vadovė Ieva Čepononė.
Lietuvoje pirmoji tarptautinė dviejų dienų konferencija, skirta darbdavio įvaizdžio formavimui „Human Sense“ (6)
Likus vos dienai konferencijos „Human Sense“, organizatoriai dalinasi renginio detalėmis. Patirtimi konferencijoje dalinsis ryškiausi darbdavio įvaizdžio srities profesionalai iš Lietuvos ir pasaulio kompanijų. Jų siekis – pakeisti įprastą požiūrį į žmogiškuosius išteklius, rinkodarą ir viešuosius r...
Darbo aplinka (II). „Ad Fingers“ ofisas: pasitarimai stovint, privačios erdvės ir vidinis kiemas (38)
Komunikacijos paslaugų bendrovė „Ad Fingers“ pristato savo ofisą – paruoštą darbuotojams ir pritaikytą visiems jų poreikiams. Daugiau apie darbo vietos svarbą sužinokite pirmojoje Lietuvoje konferencijoje „Human Sense“, kurios tema darbdavio įvaizdis lapkričio 20-21 dienomis, Druskininkuose.