CIVITTA įmonių grupė jungianti verslo valdymo konsultacijų įmonę „Civitta“ ir skaitmeninių sprendimų bendrovę „Mediapark“ įsigijo kūrybinę rinkodaros agentūrą „AdDrama“. 20 šalių vienijančios bei kontroliuojančios bendrovės viena iš strateginių krypčių – skaitmeninė rinkodara. Bendrovė savo ateities...
„AdDrama“
8 straipsnių
Dirbantiems su socialiniais tinklais nerimą kelia procesų nebesuvaldanti „Meta“: net ilgus metus puoselėtos verslo paskyros blokuojamos be priežasties (1)
Prieš kelis mėnesius užsienio žiniasklaidoje ir interneto forumuose pasipylė diskusijos, ką daryti su kaip niekad anksčiau dažnai pasitaikančiomis bendrovei „Meta“ priklausančių socialinių tinklų „Facebook“ ir „Instagram“ programinėmis klaidomis, vadinamais bugais, dėl kurių užblokuojamos verslo pus...
Principas patikti visiems nebegalioja. Vertingo turinio kūrimas tampa komunikacijos higiena, todėl prekės ženklai deda maksimalias pastangas ne „išburti“ savo tikslinę auditoriją, bet iš tikrųjų ją atrasti ir pažinti. Ir tada prabilti būtent jos meilės kalba bei tokiu būdu kurti gilų santykį. Be abe...
Prie kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama“ prisijungė Domantas Širvinskas, „EduMint“ bendraįkūrėjas, Lietuvos marketingo asociacijos Vilniaus tarybos narys ir LiMA bei ISM universiteto vykdomos skaitmeninio marketingo sertifikavimo programos sudarytojas, e. rinkodaros srityje dirbantis 15 metų. J...
Nuo šiol vaistinių tinklo „Gintarinė vaistinė“ socialinių tinklų komunikacija rūpinsis kūrybinės rinkodaros agentūra „AdDrama“ – būtent ši komanda laimėjo vaistinių tinklo skelbtą socialinių tinklų komunikacijos konkursą,– informuojama pranešime spaudai.
„AdDrama“ laimėjo „Telia“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros konkursą ir su telekomunikacijų bendrove pasirašė 3 metų bendradarbiavimo sutartį. „AdDrama“ bus atsakinga už rinkodaros projektų taktinių veiksmų įgyvendinimą, adaptavimą bei kūrybinių idėjų pritaikymą tradiciniams ir netradiciniams kom...
Šiandien nenoriu su jumis dalintis įžvalgomis, kaip visiems sudėtinga. Verslų apyvartos menksta ar didėja kartais, spaudimas auga, vadovai bei darbuotojai pasimetę ir sunerimę dėl ateities. Apie tai šnekama visokiuose lygmenyse: teoriniame, praktiniame ir net mistiniame.
Svajojantys užsidirbti iš „influencinimo“ sugalvojo planą: gundo jungtis į vienas kito „laikintojų“ grupes (7)
„Instagram“ platformoje populiarėja naujas mikro-influencerių auginimo piramidės principas: tu like'ink mane, aš like'insiu tave – visi tapsime nuomonės formuotojais ir užsidirbsime pinigų. Skamba visai gražiai, tiesa? Bet kas už viso to slypi: ar verta tikėti pasiūlymu, ką suteikia buvimas tokios b...