Prekybos tinklas „Iki“, šiemet minintis trisdešimtmetį, gimtadienio kampaniją pristatyti pakvietė legendinį Lietuvos atlikėją, kantri muzikos tėvu vadinamą Virgį Stakėną. Specialiai gimtadienio klipui jis iš naujo įdainavo visiems gerai žinomą kūrinį „Broliai“ („Jurgis, Antanas, Aloyzas ir Martynas“...
Adell Taivas Ogilvy
37 straipsnių
Prekybos tinklas „Iki“ pristatyti kartu su pavasariu atvykusį šviežią derlių šiemet pakvietė Lietuvos „Eurovizijos“ atrankos nugalėtojų „The Roop“ lyderį, dainininką Vaidotą Valiukevičių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
TV ekranuose jau sukasi Igno Jonyno režisuotas kalėdinis IKEA klipas. Jame – žvilgsnis į kiek kitokias šiemet laukiančias Kalėdas, ne taip lengvai besikeičiančius įpročius ir daugelio namuose pasitaikančius šventinius iššūkius.
IKEA jau pradėjo kalėdinę prekybą, o kartu ir šiandien startavusią kalėdinę reklamos kampaniją. Kaip ir kiti IKEA reklaminiai vaizdo klipai – šis režisuotas žinomo režisieriaus Igno Jonyno. Kūrybinė agentūra – „Adell Taivas Ogilvy“.
Daugiau nei trijų šimtų reklamos ir dizaino kūrėjų paraiškų sulaukęs kūrybiškumo festivalis „ADC*LT“ išrinko geriausius iš geriausių. Festivalio metu aukso, sidabro ir bronzos titulus simbolizuojančiomis žvaigždėmis apdovanoti net 34 darbai, Grand Prix laimėtoju pripažinta „Mo muziejui“ kurta video ...
Kūrybiškumo festivalis „ADC*LT“ iš viso sulaukė 302 reklamos ir dizaino kūrėjų paraiškų, iš kurių komisija atrinko 117 darbų, vertų įtraukti į apdovanojimų finalininkų sąrašą. Kūrybinių industrijų bendruomenę telkiančio renginio organizatoriai sako, kad toks dalyvių aktyvumas ir noras dalyvauti – sv...
200 komunikacijos kūrėjų darbų – tokio skaičiaus paraiškų sulaukė kūrybiškumo festivalio „ADC*LT“ organizatoriai, praėjusią savaitę pabaigę ankstyvąjį komunikacijos, audiovizualinės bei skaitmeninės kūrybos, grafinio dizaino ir reklamos konkurso paraiškų priėmimo etapą. Kūrybinių industrijų bendruom...
Vos tik Vyriausybė leido atnaujinti veiklą ne maisto prekių parduotuvėms, „Ikea“ televizijos ekranuose ir internete startavo su specialia saugaus apsipirkimo kampanija. Jos tikslas – atskleisti, kokiu nauju saugesniu būdu susitiks „Ikea“ darbuotojai ir lankytojai. Klipas, kuriame nusifilmavo profesi...
Atrodo, kad į kovo 13-osios penktadienį susidėjo visi įmanomi apokaliptiniai scenarijai, šypseną keliantys nebent moksleiviams, kuriems mažiausiai dvi savaites nereikės tipenti į mokyklas. Vilniaus miesto savivaldybei ir Vyriausybei paskelbus visuotinį karantiną ir patarus, galimybei esant, perkelti...
Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės ženklą. Reklamos serialo „Draugų draugai“ personažus televizijoje pakeitė internete žinomi vlogeriai, o logotipe esanti raidė D tapo juoką vaizduojančiu emotikonu.
Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė komercinės reklamos klipą. Užsienio turistus Kalėdas sutikti Vilniuje nuo šiandien kvies ir bendrovės „Tele2“ šventinė reklama, kurioje rodomi įvairūs lietuviškosios kultūros simboliai: Gedimino p...
Iš reklamų pažįstamų „La Familia“ herojų pramogos Lietuvoje: aplankė liūdnai pagarsėjusį vamzdį, krepšininkus palaikė elfais (8)
Antradienį startavo telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ kalėdinė kampanija. Šįkart reklamos serialo „La Familia“ veiksmas pirmą kartą vyksta Lietuvoje – vietoje Laplandijos į čia netyčia atvykę herojai keliauja po sniego stokojantį Vilnių, važinėjasi kalėdiniu traukinuku, apsilanko Santariškėse ir ne...
Pirmadienį televizijos ekranus pasiekė kalėdinis „IKEA“ klipas, kurį režisavo Ignas Jonynas. Jame vaizduojamas tikrąjį lietuvių šventimą primenantis siužetas – veiksmas vyksta močiutės svetainėje, kur susirinko tiek artimųjų, kad prie stalo vietos kai kuriems tenka gerai paieškoti.
Televizijoje, socialiniuose tinkluose, radijuje ir daugybėje kitų kanalų šmėžuoja gimtadieninė prekybos tinklo „Iki“ reklama. Praleisti pro akis ir ausis jos veikiausiai neįmanoma – įmonė kaip garso takelį pasirinko Edmundo Kučinsko dainą „Laimės žiburys“.
Pasiūlė idėją pritraukti turistus į Lietuvos pajūrį: kodėl nepakviesti tų, kurių kitur nelaukia? (3)
Kaip privilioti į Nidą, Palangą, Kretingą ar kitą Lietuvos pajūrio miestelį užsienio turistus, kurie apie juos iki šiol greičiausiai nieko negirdėjo? Profesionalų kurtų turizmo skatinimo kampanijų Lietuvoje buvo toli gražu ne viena, o šįkart šią užduotį narplioti bandė tie, kurie dar tik bando save ...
Vienas didžiausių bankų Lietuvoje ir Baltijos šalyse SEB pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius Baltijos šalyse. Nuo šiol jis bendradarbiaus su žiniasklaidos planavimo agentūra „Havas Media“.
Prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys pasaulyje. „Kanų liūtų“ apdovanojimams šiais metais pateikta virš 30 000 paraiškų iš 89 šalių, tarp jų – 11 iš Lietuvos.
„Lietuvos draudimas“ vykdo kampaniją „Ir arkliui aišku, dabar būstą draustis apsimoka“. Būtent dėl šios reklamos sostinės gatves užplūdo violetinius arklio kostiumus dėvintys žmonės.
Kaip išjudinti aukoti nepratusį jaunimą ir kartu aktyviau kovoti su emociniais sunkumais? Į šiuos klausimus atsakymo ieško šių metų kūrybinio konkurso „Jaunieji liūtai“ dalyviai.
Reklamos festivalio „Adrenalinas“ organizatoriai, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA), įgyvendino pernai spalį paskelbtą apeliacinio teismo sprendimą ir paskelbė „Not Perfect/ Y&R“ 2015 m. geriausia kūrybine agentūra.