Alfredas Rimkus

16 straipsnių

Vieni automobilių gamintojai stengiasi patikimų kūrėjų vardą išsikovoti naujausiomis technologijomis, itin aukštais reikalavimais medžiagoms ar precizišku procesų valdymu, kiti siekia naudoti tik išbandytus ir tiksliai veikiančius produktus, kuriuos nuolat tobulina. Kuris kelias labiausiai pasiteisi...

Šiuo metu Lietuvos gatvėmis rieda vis daugiau dyzelinu varomų automobilių, o bene kiekviena degalinė gali pasiūlyti mažiausiai dvi dyzelino rūšis. Nepaisant populiarumo, kartais diskutuojama dėl šių degalų kokybės skirtumo ir poveikio aplinkai.

Rūta Levickaitė

Automobilių skaičiui kasmet vis augant, natūralu, kad mokslininkams tenka sukti galvą, kuo juos „maitinti“, kad būtų ir ekonomiška, ir aplinkos stipriai neterštume. Ekspertai kalba ne tik apie elektromobilius, vandenilio kurą, bet ir biodegalus, kuriems žaliavos galima rasti ne tik laukuose (iš raps...

Sezoninių automobilių prekių sąraše – stiklų plovimo skysčiai ir dar kelios smulkmenos, padangos ir akumuliatoriai. Pastariesiems žiemą tenka gerokai didesnis krūvis, todėl natūralu, kad būtent šiuo metų laiku kyla daugiausia problemų su mašinos elektros energijos saugykla. Kaip rasti optimalų spren...

Renaldas Gabartas

Ant vienos rankos pirštų suskaičiuojamų sezoninių automobilių rinkos prekių sąraše greta stiklų plovimo skysčių, padangų ir keleto neesminių smulkmenų puikuojasi akumuliatoriai. Žiemą pastariesiems tenka gerokai didesnis krūvis, todėl natūralu, kad būtent šiuo metų laiku fiksuojama daugiausia proble...

Rūta Levickaitė, Robertas Narmontas

Vandenilio kuras yra vadinamas ateities automobilių „maistu“, tačiau kol kas net didieji automobilių koncernai pripažįsta, kad šiai technologijai dar reikia tolimesnių tyrimų ir daug darbo. Tikimasi, kad pirmieji serijinės gamybos vandeniliu varomi automobiliai rinkoje pasirodys 2020-2025-metais, o ...