Jau daugiau kaip mėnesį šalyje veikia nauja paslauga, leidžianti receptinius vaistus ir medicinos pagalbos priemones pagal gydytojo išrašytus e. receptus įsigyti nuotoliniu būdu. „Eurovaistinė internete“ atstovai e. vaistinėje jau stebi augantį paslaugos populiarumą, prognozuoja jos bumą rudens ligų...
Andrius Jurgelevičius
9 straipsnių
Įmonių grupės „MV GROUP“ valdoma bendrovė „Mineraliniai vandenys“ stabdo rusiškos ir baltarusiškos produkcijos distribuciją Lietuvoje – atsisako visų naujų bei ieško galimybių atšaukti dalį pakeliui esančių importo užsakymų. Taip pat reaguodama į situaciją Ukrainoje, „Barbora“ kartu su partneriais –...
Lietuvoje atsidarė pirmosios vadinamosios tamsiosios parduotuvės (angl. dark stores), kai elektroniniu būdu užsakytos maisto prekės surenkamos ne iš prekybos centro lentynų, o sandėlio, ir pristatomos klientui per itin trumpą laiką. Ekspertų teigimu, prie tokio veikimo modelio ateityje galėtų pereit...
Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ Vilniuje atidarė hibridinę tamsiąją parduotuvę (angl. „dark store“), kurioje prekės bus renkamos tik e. parduotuvės klientams. Ateityje e. prekybos maistu lyderė planuoja dalį procesų automatizuoti ir taip dar lab...
„Q-commerce“ („quick commerce“, liet. greitoji komercija) – naujas burtažodis elektroninės komercijos maistu pasaulyje, traukiantis investicijas ir auginantis naujus startuolius. Impulsą didinti e. prekybos maistu greitį suteikė pasikeitę vartotojų įpročiai – pirkti kasdienes prekes internetu tapo į...
Šalies e. parduotuvių žinomumo tyrimas: lyderio poziciją išlaikė „Pigu.lt“, labiausiai augo „Barbora“ (1)
Praėjusius metus vertinęs e. komercijos tyrimas atskleidė žinomiausias šalies ir užsienio e. parduotuves. Vertinant spontanišką paminėjimą, t.y. paklausus, kurią šalies elektroninės prekybos svetainę gyventojai prisimena pirmiausiai (angl. top of mind), apklausos dalyviai dažniausiai įvardijo „Pigu....
Po pirmųjų pandemijos metų, verslui atnešusių daug nežinomybės, šią vasarą nusistovėjo tendencijos, leidusios geriau suprasti vartotojų elgseną ir iš dalies susigrąžinti paklausos ir pasiūlos kontrolę. Tačiau puikiai suvokiame, kad tai buvo tik trumpas atokvėpis verslui – už kampo laukia nauji iššūk...
Keturias dienas dirbi – tris poilsiauji. Tokia keturių darbo dienų savaitės idėja plinta Vakarų valstybėse. Dalis įmonių ryžtasi tokiam eksperimentui ir dažnu atveju tikina, kad efektyvumas nuo to nė kiek nenukenčia. Atvirkščiai – išauga.
Karantininiai 2020-ieji internetine prekyba užsiimančioms įmonėms buvo tikras aukso amžius. Kol dalis fizinių parduotuvių buvo uždarytos, kai kurių internetinių prekybos įmonių pajamos 2020-aisiais augo dvigubai ir net keturgubai. Įmonėms pandemija atnešė ir didesnius pelnus, o kai kurių darbuotojų ...