2016-aisiais metais lauktas ženklus mobiliosios prekybos augimas keliamų lūkesčių vis dėlto nepateisino, nors ir nestypčiojo vietoje. Kokias naujoves prekybos ekspertai prognozuoja ateinantiems 2017-iesiems?
Andrius Moskvičiovas
4 straipsnių
Dirbtinis intelektas, kuriuo kažkada žavėjomės kino ekranuose, išties yra taikomas jau seniai. Nuo „Google“ paieškos sistemos iki naujienų, kurias matome socialiniuose tinkluose ar naudodami „Siri“. Nieko keisto, kad el. komercija taip pat pradeda eksperimentuoti su dirbtinio intelekto naudojimu.
Dirbtinis intelektas, kuriuo kažkada žavėjomės kino ekranuose, išties yra taikomas jau seniai: nuo „Google“ paieškų iki naujienų, kurias matome socialiniuose tinkluose, ar „Siri“ naudojimo. Nieko keisto, kad el. komercija taip pat pradeda eksperimentuoti su dirbtinio intelekto naudojimu.
XXI a. daugeliui laikas tapo viena iš brangiausių vertybių. Tad vis dažniau pirkėjus vilioja galimybė prekę ar paslaugą įsigyti neiškišus nosies iš namų. Elektroninių parduotuvių savininkai pastebi, kad prieššventiniu laikotarpiu pardavimai išaugo net kelis kartus.