Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Pranešime „APG Media” vadovas Aurimas Paulius Girčys pasakoja, kaip pasinaudoti dirbtiniu intelektu auginant el. prekybą.
APG Media
20 straipsnių
Dirbtinis intelektas verčia rinkodaristų galvas sproginėti: dauguma skaitmeninės rinkodaros naujienų dabar sukasi apie DI, bet jas taip pat stipriai lydi ir nerimas, kaip visko išmokti ir kaip rasti tuos, kas moka. O šalia pastangų įsikinkyti naujus darbo įrankius, nerimą kelia ir tikslinės auditori...
Dirbtinis intelektas sugalvos pavadinimą jūsų prekės ženklui, sukurs jo pozicionavimą, misiją ir viziją, parinks jūsų tikslinę auditoriją su psichologiniu jos portretu, sukurs interneto svetainę, vizualus, video reklamas ir tekstus. Per 25 minutes. Įmanoma? Įmanoma. Kaip ir ar kokybė bus tinkama? Ap...
Rugpjūčio 16 d. Vilnius Tech parko erdvė subūrė Dirbtinio Intelekto (DI), rinkodaros bei technologijų entuziastus. Visi jie dalyvavo „Linkedist“ ir „Tech Zity“ organizuotame renginyje „Digital Brilliance“, kuris kvietė tyrinėti DI, rinkodaros bei technologijų sinergiją, rašoma pranešime žiniasklaida...
Kodėl rinkodaristai negali liautis mokęsi, nors naujienos gąsdina; į ką jie užtikrintai ketina investuoti; ką naujo pristatė „Meta“ ir kurios 6 valstybės atriekia didžiausią Europos e. komercijos pyrago dalį: keli klausimai, į kuriuos atsakymus šiandien verta žinoti.
Dirbtinis intelektas marketingistams tampa kasdienybe: manantys, kad patys gali geriau, rizikuoja iškristi iš žaidimo (1)
Tekstų rašymas, vaizdų ir idėjų generavimas, informacijos surinkimas ir apdorojimas – jei visa tai darote rankiniu būdu patys, tikėtina, jau pradedate atsilikti nuo konkurentų. Tie, kurie prisijaukino dirbtinio intelekto (DI) įrankius, tokias užduotis jau atlieka kur kas greičiau. Ir nors svarbiausi...
Vienintelis pastovus dalykas gyvenime yra pokyčiai. Dirbtinis intelektas, iš pagrindų sudrebinęs pasaulį, kasdien tampa vis labiau prieinamu resursu, galinčiu ne tik išskirti inovatyvius verslus, tačiau ir palengvinti jau nusistovėjusius procesus, paliekant daugiau laiko prioritetiniams darbams, raš...
Skaitmeninės rinkodaros ir e. komercijos pasaulį ekonomikos iššūkiai, vykstantis karas krečia iš vienos pusės, technologinis proveržis ir e. komercijos auganti kontrolė – iš kitos. Visame tame vartotojai bando rasti geriausius būdus apsipirkti ir tvarkytis su savo duomenimis internete, nori personal...
Gyvenimas finansiniame nerime tęsiasi nuo dienos, kai prasidėjo pandemija, tačiau su tuo tvarkytis verslai mokosi greitai. Kai per praėjusią ekonominę krizę rinkodaros biudžetai buvo karpomi pirmiausiai, šiandien esame nusiteikę kitaip: tyrimai atskleidžia, kad biudžetai rinkodarai nemažėja, nestoja...
Atsiradus internetui buvo manoma, kad visi spausdinti leidiniai išnyks: panašių drastiškų prognozių pasitaiko ir skaitmeniniame pasaulyje. Pavyzdžiui, buvo manyta, kad po pandemijos e. komercijos rinka stipriai trauksis – kol kas skaičiai sako priešingai, nes pernai ji toliau augo; vis dar kartais k...
Baldų gamybos bendrovė „Vokė-III“ skaitmeninės rinkodaros partneriais pasirinko agentūrą „APG Media“. Agentūra tęs skaitmeninės rinkodaros darbus Lietuvoje ir padės bendrovei siekti geresnių rezultatų kitose užsienio rinkose, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Nors ekonomistai jau ramina, kad recesijos horizonte lyg ir nesimato, visuomenė vis dar nėra atsipalaidavusi ir savo pirkinius šiemet ketina planuoti gerokai atidžiau. Greta to, el. komercijos rinka susilaukia vis daugiau institucijų dėmesio: Europos Komisija tiria, kiek el. verslų dirba nesąžininga...
Nauji metai kaip ir kasmet ateina su tarsi iš gausybės rago pasipilančiomis rinkodaros ekspertų ateities prognozėmis ir tendencijomis. Reaguoti į visas nebūtina, tačiau atsirinkti, kas svarbiausia, lengva ne visada. Dalinamės keliomis akį traukiančiomis naujienomis: el. laiškų rinkodara išlieka popu...
Pasauliui vis dar einant iš proto, technologinis progresas ne tik, kad nesustoja, bet ir sugeba nustebinti plačiajai auditorijai pasiekiamais kūriniais. Ir pastarojo mėnesio didžiausia naujiena – dirbtinio intelekto žvaigždė, pokalbių robotas „ChatGPT“. Rinkodaristų pasaulyje diskusijų apie jį daug,...
Pandemijai pasibaigus, rinkodaristams atsikvėpti nėra laiko: vis dar reikia turėti penkis atsarginius planus, o kitų metų strategiją planuoti remiantis pasaulinėmis tendencijomis, tikint, kad jose galima įžvelgti ateitį. Tad ką kitąmet veiks B2B rinkodaristai, ar „Meta“ visata vis dar aktuali ir kok...
Artėjant Juodajam penktadiniui bei kalėdiniam pirkimo bumui, rinkodaros departamentuose ir rinkodaristų galvose virte verda koncepcijos ir strategijos. Bet norint susidėlioti tikrai vertingus reklamos planus, reikia atsigręžti į platesnį paveikslą ir žinoti, kas vyksta pasaulio e. komercijos ir rekl...
Skaitmeninės rinkodaros profesionalai žino: naujienų čia kasdien – nors vežimu vežk, tačiau visų jų neaprėpsi. Tad kas pastaruosius porą mėnesių skaitmeninės rinkodaros naujienų puslapiuose yra įdomiausia ir kaip tai gali atsiliepti Lietuvai?
Skaitmeninės rinkodaros pasaulį drebina pokyčiai: Europa ketina imtis reguliuoti interneto galiūnes siekiant didinti vietinį konkurencingumą ir mažinti kenksmingo turinio interneto platformose, į reklamos nukreipimo mechanizmus stipriai žengia dirbtinis intelektas, o jauni žmonės sako, kad jaučia so...
Lietuvos rinkoje neišsitenkantys pardavėjai ar gamintojai ateities sėkmę sieja su užsienio rinkomis. Visgi jose jau tenka konkuruoti ne tik su savo šalies, bet ir su viso pasaulio žaidėjais.
Poreikis apsipirkti internetu išaugo neįtikėtinai, bet kartu padidėjo ir pirkėjų lūkesčiai kanalams, kuriuose jie nori pirkti. Seniau rinkodaristų darbas buvo paremtas įtikinimu, šiandien – galia yra vartotojų rankose, tad rinkodaros specialistams reikia pereiti nuo meno įtikinti į gebėjimą palaikyt...