Reklamos ekspertai pabrėžia – vieno stebuklingo recepto, kaip būti pastebėtam, nėra, o net įgyvendinus sėkmingą kampaniją, tai nereiškia, kad antrą kartą ją kartodamas vėl sulauksi gerų rezultatų. Tinkama žinutė, aktualus kontekstas, taikliai parinktas kanalas – reikia suderinti daugybę faktorių ir ...
Arijus Žakas
81 straipsnių
Specialistas paaiškino, kodėl tikime tuo, ko nėra: ar tikrai perkate pigiausius lėktuvo bilietus? (8)
Susitikime su klientu diskutuojant, kaip pakeisti vieną prekės ženklo dedamąją, kad jis atrodytų geriau, agentūrų „Havas Creative“ ir „SOMA Agency“ vadovas Arijus Žakas susimąstė, koks vis dėlto svarbus, o gal net esminis dalykas yra vartotojo įtikėjimas. „Dėl jo dirba visi marketingistai. Bandome r...
Netrukus Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse atsivers „TikTok“ reklamų galimybės. Ilgą laiką be mokamos reklamos gyvenęs kanalas, kalbama, per artimiausius porą mėnesių ruošiasi atverti duris prekių ženklams ir nėra jokių abejonių – tai bus viena karščiausių šių metų naujienų.
„SOMA agency“, gavę jau antrą „Meta“ sertifikatą, teigia, kad tai ypatingas įvertinimas, įrodantis specialistų kompetencijas.
Ar marketingo strategijai įgyvendinti esate gavę tokį biudžetą, kokio prašėte? „Visada prašome daugiau, žinodami, kad neduos, kiek prašome. Ir žinote, kodėl negauname? O kodėl mes iš viso prašome?! Kodėl turime prašyti biudžeto? Todėl, kad didžioji jo dalis sukasi yra apie tai, kaip įgyvendinti plan...
Lapkričio 29 d. LITEXPO parodų ir kongresų centre ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama didžiausia marketingo konferencija „LIMA DAY LIETUVA’23: Mutacijos“. Konferencijoje bus kalbama apie marketingo tendencijas ir sprendimus, kuriuos būtina išbandyti 2024 m., apžvel...
„Full Digital” konferencija skirta skaitmeninio marketingo profesionalams ir atkakliai siekiantiems tokiais tapti. Arijus Žakas pasakoja apie naujausias tendencijas rinkodaroje.
Trečiadienį, spalio 18 d., Vilniuje vyko skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“. Per konferenciją buvo galima išgirsti 25 pranešimus įvairiomis marketingo specialistams aktualios temomis. Į ją susirinko apie 800 marketingo ir komunikacijos profesionalų.
Ekonomikos platformizacija šiais laikais vyksta visose srityse – nuo transporto, paslaugų iki žiniasklaidos. „Platformos pirmiausia reiškia algoritmą. Viena vertus, jis, atrodo, leidžia kažkuo daug patogiau naudotis, bet tuo pačiu iškyla ir pavojus patekti į algoritmo spąstus“, – sako Delfi vyr. red...
Išplėstinė realybė – tai technologinė inovacija, kuri sparčiai keičia mūsų suvokimą apie aplinką ir suteikia visiškai naujas galimybes tiek verslo, tiek pramogų srityse. Ši naujovė yra ne tik pažangus žingsnis į ateitį, bet ir gali paveikti mūsų kasdienį santykį su technologijomis. Šį įrankį vis daž...
Arijus Žakas, agentūrų „SOMA agency“ ir „Havas Creative“ vadovas, sako, kad kelerius metus rinka gyveno krizės, kuri taip ir neįvyko, laukimo nuotaikomis. Tačiau gyvenimas neramiais laikais lėmė, kad galbūt nepavyko pasiektų tokių verslo rezultatų, kokių tikėtasi, ir dabar visi labai nori pasivyti. ...
Arijus Žakas, agentūrų „SOMA agency“ ir „Havas Creative“ vadovas, sako, kad kelerius metus rinka gyveno krizės laukimo nuotaikomis, kuri taip ir neįvyko. Tačiau gyvenimas neramiais laikais lėmė, kad galbūt nepavyko pasiektų tokių verslo rezultatų, kokių tikėtasi, ir dabar visi labai nori pasivyti. I...
Šiandieninės verslo aplinkos dinamika verčia įmones ieškoti naujų būdų optimizuoti savo procesus ir pasiekti konkurencinį pranašumą. Viena iš technologijų, kuri ima formuoti ateities verslą, yra dirbtinis intelektas (angl. artificial intelligence – AI). Tačiau kaip ši revoliucinė technologija paveik...
Informacijos srautas ir informacinis triukšmas vargina vartotojus, jie pavargo nuo visoms auditorijoms skirtos reklamos ir jos nepastebi. Tuo tarpu dauguma prekių ženklų nededa pastangų išsiskirti ir pasirenka mažiau rizikingas marketingo strategijas. Ar tai tinkamas būdas pasiekti klientus?
Skaitmeninis marketingas itin susijęs su technologine pažanga. O ji per pastaruosius 10 metų padarė didžiulę įtaką mūsų kasdienybei. Verslininkė, nuomonės formuotoja, asmeninio prekės ženklo vystytoja Ieva Mackevičienė sako, kad dabar verslams yra itin paprasta būti arti vartotojų, o turinio kūrėjam...
Pastarieji keleri metai parodė, kad pokyčiai, darantys įtaką vartotojų įpročiams, gali būti itin staigūs ir netikėti. Kaip prie jų greitai prisitaikyti verslui, ypač jei kalbame apie skaitmeninę rinkodarą? Metų CMO (rinkodaros vadovė) Giedrė Vilkė sako, kad turint planą B, į pokytį galima sureaguoti...
Pastarieji treji metai aiškiai įrodė, kad nuspėti ateities neįmanoma – daug svarbiau yra susitelkti į dabartį. Arijus Žakas, agentūrų „Havas Creative“ ir „SOMA Agency“ vadovas, vienas iš „Full digital“ konferencijos organizatorių, įsitikinęs, kad tai padeda priimti tinkamus sprendimus, išlikti aktua...
Ypatingo susidomėjimo sulaukusi skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“ sugrįžta po dvejų metų pertraukos. Šiemet konferencija vyks spalio 18 dieną. Tikimasi, kad renginyje dalyvaus per 1500 rinkodaros ir komunikacijos specialistų, rašoma pranešime žiniasklaidai.