Tai yra didžiausi apribojimai ir sankcijos visoje civilinės aviacijos istorijoje, – taip apie Europos uždarytą oro erdvę Rusijos avialinijoms sako ekspertai. Jų teigimu, tokie pokyčiai keleiviams artimiausiu metu lems ilgėjančias keliones bei didesnes aviabilietų kainas, tačiau priduria, kad dabar n...
Artūras Stankevičius
12 straipsnių
Baltarusijai Lietuvos reikia kur kas labiau, nei Lietuvai reikia Baltarusijos, sako „Luminor“ vyriausiasis ekonomistas Žygimantas Mauricas. Jis pastebi, kad jau šiemet šalių ekonomikų dydžiai turėtų susilyginti, nors Baltarusijoje gyventojų yra triskart daugiau nei Lietuvoje.
Paskaičiavo, kiek avialinijoms kainuos sprendimas aplenkti Baltarusiją: skrydžiai šiek tiek pailgės (358)
Aviakompanijoms „AirBaltic“ ir „Wizz Air“ skelbiant apie priimtus sprendimus vengti Baltarusijos oro erdvės ir ją aplenkti, Civilinės aviacijos asociacijos prezidentas Artūras Stankevičius sako, kad skrydžių kainoms tai atsiliepti neturėtų. Visgi, pasak jo, aplenkiant Baltarusiją skrydžiai ilgės api...
Aviacijos sektoriaus atstovai prašo juos įtraukti į skiepijimo nuo COVID-19 prioritetų sąrašą.
Aviacijos įmones prižiūrinčiai Transporto kompetencijų agentūrai šiemet beveik penkis kartus padidinus oro bendrovių priežiūros rinkliavą, verslas sako nesuprantantis, kodėl pandemijos metu auga mokestinė našta. Tuo metu susisiekimo viceministras teigia, jog rinkliavos apskaičiuojamos pagal įstaigos...
Aviacijos ekspertai teigia, kad kovo mėnesį šiame sektoriuje prasidėjusi velniava tebesitęsia dar ir šiandien, o kalbėdami apie jos atsigavimą džiugių prognozių nepateikia. Anot jų, šiandien dauguma kompanijų laviruoja ant išlikimo ribos, o jų atsigavimui prireiks 7 metų.
Karolis Čepukas, Artūras Stankevičius, Saulius Batavičius. Lietuvos aviacijos sektoriui gyvybiškai svarbios reformos – vis dar neįgyvendintos (11)
Lietuvos aviacijos rinka šiuo metu išgyvena įtemptą laikotarpį. Civilinės aviacijos administracija (CAA) – įstaiga, nuo kurios priklauso šalies aviacijos sektoriaus veikimas ir plėtra – laukia liepą vyksiančio tarptautinio audito. Jei auditą vykdančios Europos aviacijos saugos agentūros (EASA) spren...
„Ramesnių“ sezonų, kalbant apie lietuvių polinkį keliauti, jau beveik nebeliko, žmonės vis dažniau keliauja ištisus metus, o ne tik tada, kai bando prasitęsti vasarą. Taip LRT.lt sako kelionių agentūros „West Express“ generalinis direktorius Raimondas Ušeckas. Rugsėjį visuose Lietuvos oro uostuose a...
Rugsėjį visuose Lietuvos oro uostuose pastebimas keleivių skaičiaus augimas, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Labiausiai padaugėjo keliaujančių iš Vilniaus oro uosto į Stokholmą, Taliną, Kijevą ir Oslą, iš Kauno – į Londoną ir Kopenhagą.
2017 m. liepos 14–rugpjūčio 18 d., kai bus rekonstruojamas Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo takas, dauguma oro bendrovių skrydžius nukreips į Kauno oro uostą, rašoma pranešime spaudai.
Kitų metų vasarą (liepos 14 d. - rugpjūčio 18 d.) Vilniaus oro uoste nekils ir nesileis lėktuvai. Kiek daugiau nei mėnesį dėl kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos bus uždarytas sostinės oro uostas.
Per 25-erius metus per pagrindinius Lietuvos oro vartus – Vilniaus oro uostą keliavo jau trisdešimt milijonų keleivių. Jubiliejiniais tapo visi septyniasdešimt iš Amsterdamo atskridusio „airBaltic“ lėktuvo keleivių.